Jeg kjøpte ny bærbar hos El-Kjøp i mai 2006. Den fungerte veldig bra, helt til det plutselig sa stopp.
Leverte pc`en inn på service i januar. 1 mnd tok det før jeg fikk den tilbake.
Gleden ble kortvarig; den fungerte fortsatt ikke!
Dro rett ned igjen med den, og der har den vært nok 1 mnd.
I går fikk jeg nok, og ringte for å si at nå syns jeg det hadde tatt uakseptabel lang tid.
De skulle sjekke opp litt, og ringe meg igjen i løpet av noen dager.
Vel, allerede i dag ringte de! :D
Resultat: Ny bærbar PC, med DOBBELT SÅ STOR YTELSE!!
:woohoo:
Gleder meg så til å få den. Denne gamle greia jeg sitter på nå høres ut som om den skal lette bare jeg surfer på internett.
Kjempeflott! Eg er i utgongspunktet ikkje veldig fornøgd med Elkjøp si kundebehandling når det er snakk om reklamasjonar, men det hender at dei glimtar til!
Jeg har faktisk jobba hos Elkjøp og ble ofte skjelt ut pga kundeservice når det gjaldt reperasjoner...(selv om det ikke var der jeg jobba da..) og var nok enig i flere av tilfellene... Alltid kjekt når kunden er glad da...
Vi har stort sett alltid vært fornøyd med Elkjøp, men mye skyldes nok gode forbindelser.
Det er nek der som alle andre steder, så man kan fort oppleve litt ymse.