:gaah: Nå er jeg passe irritert, altså...
Jeg kjøpte en Bergans Hovden bukse til datteren vår før jul, o gnå i begynnelsen av februar oppdaget jeg at hun hadde fått flere hull i den.
Jeg tok den med til butikken hvor den ble kjøpt og leverte den til reklamasjon. Beskjeden fra butikken var da at buksa måtte sendes inn til Bergans. Idag fikk jeg telefon fra butikken, og jeg må betale 600,- selv om jeg ønsker å få buksa reparert. Ingen reklamasjon, med andre ord. :rolleyes:
Når man betaler 1500,- for en bukse, som angivelig skal tåle en del, synes jeg det er uhorvelig skuffende at man ikke får igjen på reklamasjon, når buksa knapt nok er brukt.
For å være ærlig tenker jeg det kommer litt an på hvordan buksa ellers er slitt, og hvor disse hullene er. Det finnes barn som lager filler av klær på noen måneder...
Det er 5-6 hull på forskjellige steder, både ved en lomme, nederst på buksebeina og like ved kneet... Buksa har blitt brukt max en time per skoledag i en drøy måned, og er ikke slitt i filler.
SLITER hull ja... Nettopp der ligger litt av frustrasjonen min. Buksa er jo ikke slitt, ikke i det hele tatt. Ingen synlig slitasje, bare flere småhull...
:sukk:
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.