Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Skuffet over Bergans

#1

Høyt&amp;Lavt sa for siden:

:gaah: Nå er jeg passe irritert, altså...
Jeg kjøpte en Bergans Hovden bukse til datteren vår før jul, o gnå i begynnelsen av februar oppdaget jeg at hun hadde fått flere hull i den.
Jeg tok den med til butikken hvor den ble kjøpt og leverte den til reklamasjon. Beskjeden fra butikken var da at buksa måtte sendes inn til Bergans. Idag fikk jeg telefon fra butikken, og jeg må betale 600,- selv om jeg ønsker å få buksa reparert. Ingen reklamasjon, med andre ord. :rolleyes:

Når man betaler 1500,- for en bukse, som angivelig skal tåle en del, synes jeg det er uhorvelig skuffende at man ikke får igjen på reklamasjon, når buksa knapt nok er brukt.


#2

Chablis sa for siden:

Jeg ville ring Bergans selv og hørt, eller sendt mail.
Den burde jo tåle mer spør du meg.


#3

Høyt&amp;Lavt sa for siden:

Jeg har ringt Bergans, og er desto mer skuffet. Og ganske forbanna, for å være ærlig.


#4

Niobe sa for siden:

For å være ærlig tenker jeg det kommer litt an på hvordan buksa ellers er slitt, og hvor disse hullene er. Det finnes barn som lager filler av klær på noen måneder...


#5

Høyt&amp;Lavt sa for siden:

Det er 5-6 hull på forskjellige steder, både ved en lomme, nederst på buksebeina og like ved kneet... Buksa har blitt brukt max en time per skoledag i en drøy måned, og er ikke slitt i filler.


#6

Chablis sa for siden:

Jeg skjønner godt du er skuffet.
Det hadde jamen jeg også vært.


#7

Guttemammis sa for siden:

1500,- for EN bukse :eek:
Ja, da bør den tåle litt, for en dårlig service fra Bergans.
Forstår at du er skuffet.


#8

Høyt&amp;Lavt sa for siden:

SLITER hull ja... Nettopp der ligger litt av frustrasjonen min. Buksa er jo ikke slitt, ikke i det hele tatt. Ingen synlig slitasje, bare flere småhull...

:sukk:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.