Sambo kjøpte seg for en liten mnd. siden ny pc fra Dell.
Dvs. det hadde vært en utstillingsmodell vi fikk til veldig god pris.
Den lader ikke.
Nytt batteri på døren etter 2 dager. Fortsatt ikke noe lading.
Enda et nytt batteri på døren, og her har det nok vært en kommunikasjonssvikt, for dagen etter sto det nok et batteri på døren da jeg kom hjem.
Fortsatt lader den ikke.
Nytt AC-adapter på trappa en dag eller så etter at jeg meldte fra om at den fortsatt ikke lader.
Den lader fortsatt ikke, og på mail svarer Dell support, at da skal de sende meg en eske, for da må maskinen inn til service pga. at det da er ladeporten på hovedkortet som trolig er årsaken.
Eske kommer på døren som maskina skal pakkes i, før den sendes inn.
Jeg er stum, over at det går an å ha så bra kundeservice - det er det antakelig ikke så mange andre som har skjønt at det er en smart_ting!
Det er mulig at Dell har lært litt de seneste årene, da- for venninna mi kjøpte Dell, og da hun fikk problemer med den, så var servicen HELT elendig.
Bra at det er bedret :D
Bedriftsmodell eller konsumentmodell - eller XPS? Service er litt modellserieavhengig, samt at de i perioder kan ha tilbud med ekstra serviceopsjone rinkludert i pris. Men XPS har vel "neste-dag"-service i prisen hvis det er feil - samme har en del av bedriftsmodellene. For noen bedriftsmodeller er også onsite-service inkludert.