Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

&/%¤# europark¤%#=&¤! (Happy ending!)

#1

Left sa for siden:

Jeg har nettopp kommet hjem etter en handletur som ble noe dyrere enn jeg forventet. Jeg har fått parkeringsbot, og ganske så uberettiget også synes jeg.
Bilen parkeres i parkeringshuset, og da jeg skal ta parkeringsbillett for 3 timer gratisparkering er automaten ute av drift. Jeg tar det derfor som en selvfølge at jeg slipper å ta lapp inntil dette er fikset, og går trøstig inn og gjør det jeg skal.
Når jeg så kommer ut igjen, ligger det en gul plastremse under vindusviskeren :gaah:

Jeg har selvsagt sendt klage, og forventer at jeg slipper å betale. At ikke de klarer å holde automatene sine i orden, og i drift, er søren meg ikke mitt problem. :sint:

Blir det krøll her, så skal de søren meg få så mye bråk som de aldri før har fått. Og det e r en trussel.


#2

Erica sa for siden:

Hvis det var flere automater på stedet er det nok forventet at man går videre til en annen en. Vi har europark på flere av stedene i byen her, og min erfaring er at det er slik.
Dersom det kun er 1 automat blir saken en annen syns jeg.

Irriterende er det okke som!


#3

Left sa for siden:

Akkurat der er det bare en automat. Man må inn i en annen del av garasjen for å komme til en annen automat. Den eneste andre automaten ved inngangen i parkeringshuset er for betaling av plasser helt inntil inngangen, der får man ikke gratisbilletter.
Jeg kjenner jeg er margsur nå altså!


#4

Left sa for siden:

Jeg slipper å betale :stolt:


#5

Slettet bruker sa for siden:

Avgjort på under tre timer? :sjokk:

Hvor forbanna var du egentlig 'a? :skremt:


#6

Babe sa for siden:

Noe annet skulle tatt seg ut! Fint at de ordner opp.


#7

Misteri sa for siden:

Det gikk unna. Du må ha vært virkelig sint. :skremt:


#8

Bloppy sa for siden:

:humre:

#9

Fløyel sa for siden:

Sånt skjer ofte på Metrosenteret hvor vi har samme system :knegg: Montro om de har en person i full stilling som svarer på henvendelser derfra..


#10

Fintdethei! sa for siden:

det lurer jeg også på......


#11

Left sa for siden:

Det var på Metro :knegg:
Og jeg sendte klage til Europark først, men fant ut at å vente i 8! uker på svar - se det gadd jeg ikke. Sendte derfor en mail til senterledelsen, om at de burde holde seg for gode til å holde på sånn - og etter en time fikk jeg svar om at jeg selvsagt skulle slippe å betale :D
Jeg ymtet forsiktig om at det fantes jo sentere rundt omkring, hvor man ikke har et sånt tullete billettsystem.


#12

Inagh sa for siden:

Bra ordenet opp i! :tøff:


#13

Babe sa for siden:

Sjugger blir schjikkelig sinna. :nemlig:


#14

Left sa for siden:

Haha, ja du vet det du :klem:


#15

Liljekonvall sa for siden:

Sånn skal det gjøres, Sjugger :riktig:


#16

Mei sa for siden:

Jeg har gjort det samme en gang - fikk bot utenfor en butikk og klaget til butikkledelsen. De betalte boten for meg og sa opp avtalen med parkeringsselskapet. Det hjelper så absolutt å si i fra! :heia:


#17

Left sa for siden:

Jeg klarte å holde mailen min saklig og rolig, på tross av at jeg var så sint at jeg ristet. Sånne idiotiske, tåpelige ting kan få meg til å flippe helt. Ting som kanskje er helt ubetydelige egentlig, men som oppleves så urettferdig. Jeg kan jo ikke noe for at de ikke klarer å holde billettmaskinene sine i orden. Hadde jeg parkert ulovlig hadde det vært noe helt annet. Irritert hadde jeg nok vært da også, men på meg selv :knegg:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.