Jeg syns den er helteit. Pene blonde jenter er best, og da er det helt greit å erte pønkejenter med å gi dem en tom kakeboks? Pønkejenter har alltid dårlig kondis? Jeg tror faktisk Imsdal mistet en kjøper i meg med den reklamen.
Måten de svarer på kritikk på facebooksiden sin greier ikke akkurat å heve inntrykket mitt heller. :gal:
Har youtubet og hadde visst sett den før. Men jeg hadde ikke registrert at det var med pønkejenter. Jeg datt vel av lasset når de lekte spin the bottle med Imsdalflaska. :knegg:
Men herregud da dere! De ikke-så-tynne pønkerjentene hadde jo ikke drukket Imsdal. :duh: Med Imsdal i kroppen hadde de øyeblikkelig blitt tynne og blonde. Slik vi alle ønsker at vi skulle sett ut. Jeg tror i sannhet at jeg skal ut og kjøpe meg litt Imsdal nå, jeg.
Jeg sitter på mobilen, men mulig den ligger på YouTube? Der var den funnet ja.
Konsept etter hukommelsen: pene modellpiker som drikker Imsdal og utfordrer hverandre. En må klippe håret og en annen ... gisp! må spise en cupcake! Etterpå gir de den tomme kakeboksen til pønkepiker som blir sinte, men siden de er pønkepiker og ikke modelldamer, så er det greit å erte dem, for de kan jo ikke løpe fort allikevel. :snill: Så kommer det litt hesteriding i miniskjørt og så stripping til undertøyet.
Jeg drakk Gransmineralvann tidligere i kveld, men begynte ikke å strippe likevel. :gruble: Skjønner at det må være skikkelig Imsdal for at det skal virke. Teite damer i teit reklame. "Drikk Imsdal, bli teit!"
Jeg føler meg faktisk ganske teit, for den reklamen ble slutten på Imsdal for mitt vedkommende. Teit, fordi jeg burde ha sluttet da det kom frem hvor lite miljøvennlig det var å drikke vann i flaske. Reklamen var en fornærmelse mot alle slags damer, både pene, blonde og pønkejenter.
Nok en dustereklame har ikke sett den før nå og jeg må ærlig innrømme at jeg legger skjelden merke til reklame og ser fint lite på tv. Men ja, denne føyer seg inn i rekkene for dustereklame. også er jeg stadig på let etter Olden m/eplesmak i små flasker, for imsdal sin smaker høng
Denne var jo så dum at det kunne vært en parodi. Neste reklame så har de helt sikkert slumber party og har putekrig, så fjærene faller over de vakre nakne kroppene deres. For det kan man med vann innabords. Og punkerjentene de får sikkert bare fjær i valkene, og kløfta og orker ikke mer, og da kan de vakre jentene kaste hodet bakover og le mens de drikker vannet sitt.
Jeg føyer meg inn i rekken av kritikere. Jeg ble også litt småamper. Måtte vise den til mannen også, og han mente at det var "fine jenter altså, men hva er poenget?". :påfølgende hoderisting:
Jeg klarte rett og slett ikke å la være å kommentere det på siden deres. Det som er ille, er at man må klikke på "liker" for å få kommentere whatsoever.
Jeg nekter å bli assosiert med nekete blonde jenter, som fremstår som særdeles uempatiske og uintelligente.
Tror dere virkelig ikke Ringnes har kontroll på hva som skjer på Imsdal sin Facebookside? De har garantert kontroll, men det betyr ikke at de har vett til å gjøre noe med det. Bare det at de har sluppet igjennom den reklamen er jo en god grunn til å tro at de ikke er helt oppegående.
Den/de som driver FB-siden burde få opplæring i hvordan man svarer forbrukere. Nå svarer de som om de er 13 år. Har Ringnes nettopp oppdaget Facebook, kanskje?
Jeg tror ikke Ringnes har tenkt over at sosiale medier også kan virke mot sin hensikt, og jeg får litt følelsen av at det er noen veldig nyutdannede som har fått jobben med å drive deres satsing i sosiale medier. Jeg syns også synd på den personen, for vedkommende har jo helt tydelig ikke fått noen retningslinjer fra markedsavdelingen, og det virker ikke som det ligger noe tyngde bak svarene.
Det er ikke så ofte jeg legger merke til reklamer, eller legger nok merke til dem til å gjøre meg opp en mening. I går så jeg Imsdal sin. Jeg ble fort enig med meg selv om at den var ordentlig dårlig.
Æsj. Nesten all reklame er teit. Denne var både kjempeteit, flau og ekkel. Det absolutt motsatte av girl-power, nekete og slem på en gang.
Jeg drikker sjelden kjøpe-vann, men det hender at de eldste ungdomsbarna mine kjøper Imsdal. Jeg viste dem reklamen i dag før skoletid, vi diskuterte den og nå gidder ikke de å kjøpe Imsdal lenger.
"Morsomt" å se på svarene fra Imsdal på Facebook. Snakk om å fossro. Girlpower liksom. :himle: Kort oppsummert, det handler om en gjeng som er kul og en som ikke er kul ,og de som ikke er kule mobbes av de kule. :nemlig:
Denne har jeg også reagert på. Det var litt som om jeg trodde jeg hadde gått glipp av et poeng, for den kunne jo ikke være SÅ diskriminerende og teit? Men det viser det seg altså at den kunne. :himle:
Fascinerende teit reklame, altså. Og elendig håndtert på facebook, men den siste kommentaren som ble lagt inn var i det minste ikke like hårreisende, spørs om noen har sagt fra.
Jeg bare skrev at de burde ta en titt på hvordan kundene ble møtt på kritikk av reklamefilmen, og at det var uheldig for dem som produsent at "Imsdal" bare fjaser vekk kritikken.
:latter: Altså, jeg synes det er en teit reklame, uten at jeg helt klarer å hisse meg opp over den. Men måten de responderer på kritikken på er virkelig skoleeksempel på "How NOT to handle social medias.101"
Det er virkelig helt ubeskrivelig å svare på krass kritikk med "Synd at vi ikke er enige, ha en fin dag! :)"
Jeg ler og ler og ler. Jeg må dele dette med noen på et vis, uten å spre reklamen. :hehehe:
Du må like dem for å skrive. Men det går an å unlike rett etterpå. :nemlig:
Det virker som de er i ferd med å kjøre sin helt egen Nestlé-gate, ved å gjøre nøyaktig det motsatte som Nestlé gjorde. De ble sinte og sure, Imsdal er krampeblide og :lalala: