I romjula bestilte vi ny sofa fra "Dying", etter å ha reklamert på en skinnsofa som hadde fått hull på mystifistiske steder. Selve reklamasjonen ble godt fulgt opp av dem. I begynnelsen av mars kom den nye sofaen, og min mann tok i mot og monterte den mens jeg var på jobb.
Gledesstrålende da jeg kom hjem:
-Sofaen står i stua!
Jeg går inn og kikker.
-Ja, den er fin, men feil.
-Feil?
-Ja, denne er jo lys grå, vi bestilte brunt-svart stoff.
Joda, "Dying" hadde rotet det til, men vi skulle bare ta det med ro, de skulle bestille en ny sofa og den skulle vi få om 8 uker. Det tok litt lengre tid, men i går kom sofaen. Samme prosedyre, sofaen stod i stua da jeg kom hjem i går. Følgende samtale:
-Sofaen står i stua!
-Ja, den er fin, men feil.
-Feil?
-Ja, denne er jo svart.
Ja, det spørs det, altså, selv om jeg vel ikke synes at det er mannen sin feil, det er jo faktisk ikke så lett å se farge når sofaen er pakket inn i papp og plast.
Jøye! TO ganger?! :dåne:
Jeg fikk også feil farge på sofaen, og sa fra til de som leverte. De nektet å ta den med seg igjen. Jeg ringte butikken dagen etter, men de nektet også. Jeg hadde fått riktig farge, jeg. Så da så. :snill: