Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Har du noen gang klaget på Kolonihagen?

Har du noen gang klaget på kolonihagen?

  • Ja, en gang
    6 stemmer
  • Ja, mer enn en gang
    13 stemmer
  • Nei, men burde ha gjort det
    1 stemmer
  • Nei, har aldri følt behov for det
    4 stemmer
#1

pixie sa for siden:

:D som den sære kunden jeg er har jeg allerede klaget 2 ganger....(har fått 4 kasser) Følte meg egentlig litt kiip, men synes at det er på sin plass når de ikke leverer det de lover. begge gangene har jeg fått hyggelig mail tilbake og erstatning, så de viser fantastisk kundeservice! er stor fan av selve konseptet, så kommer ikke til å slutte selv om jeg altså har vært litt misfornøyd med kvaliteten på noen av varene.....

hva er deres erfaringer????


#2

Candy Darling sa for siden:

Nei, jeg har ikke klaget, men har avsluttet abonnementet. Ikke fordi de gjorde noe galt, men fordi jeg hadde håpet å få mer ut av det.


#3

morgana sa for siden:

Ja, jeg har klagd flere ganger, ble veldig mye rot med feil kasser,feil i kassene etc. Sa opp til jul, men nå lurer jeg på å prøve en gang til....


#4

Søster sa for siden:

Jeg har klaget en gang.

Forrige kasse var bare halvfull, men alt var fin kvalitet, så jeg klaget ikke selv om jeg var litt snurt.


#5

morgana sa for siden:

I dag fikk jeg første levering etter at jeg bestilte igjen. Alt riktig så langt. Krysser fingrene for at det fortsetter;)


#6

Pepper Lemon sa for siden:

Jeg har fått tre kasser. Jeg har egentlig hatt grunn til å klage på alle tre, men har kun klaget én gang. På tirsdag fikk vi appelsiner som ikke var spiselige. Sist gang var halvparten av tomatene knust. Og første kasse var ekstremt mangelfull, knapt halvfull. Jeg har satt det på konto for oppstartsproblemer, men håper snart jeg får en feilfri kasse hvor alt som står på listen blir levert.


#7

morgana sa for siden:

Nei, bare klag. De har holdt på en stund nå. Skal de bli bedre, må de nesten få beskjed ;)


#8

Alexa sa for siden:

Vi har fått to kasser (har annehver uke), og har fått stort sett det vi skal og i god kvalitet.

Det eneste vi ikke har fått er faktura...:hmm:


#9

Storm sa for siden:

Enig med morgana, bare klag, de kan ikke skylde på oppstartsproblemer for de har da holdt på en god stund.

I den perioden vi abonnerte, klaget jeg bare en gang, men det var flere andre ganger jeg burde ha klaget. Dårlige varer eller halvfull kasse. Sistnevnte er ekstra irriterende, synes jeg. Dette skal jeg betale kr 500,- for liksom? :rolleyes:

Nei, jeg sluttet for jeg synes det var dårlig valuta for pengene. Er villig til å betale ekstra for økologisk, men ikke så mye ekstra som jeg synes man må med Kolonihagen.


#10

Bluen sa for siden:

Jeg er ikke abonnent personlig, men vi får en kasse med frukt på jobben hver uke - og har klagd minst et dusin ganger. De greier aldri å få det riktig hvis bestillingen har blitt endret, og ofte går det galt ellers også.


#11

Shamu sa for siden:

Jeg har aldri hørt om dette?

Er det fruktkasser dere får hjem, eller på jobb?



#13

Skilpadda sa for siden:

Jeg klaget en gang på mugne rødbeter og fikk erstatning med noe annet neste gang, og kom også med andre ikke-helt-klager et par ganger - de svarte alltid veldig hyggelig og så ut til å sette pris på tilbakemeldinger. Vi var så å si alltid fornøyd med det vi fikk, både mengder og kvalitet, men sa det opp likevel fordi vi så ofte ikke rakk å få spist det opp, og da ble det litt dyrt.


#14

Alexa sa for siden:

Nå er det over et år siden jeg svarte i tråden sist, og nå har vi sagt opp. Det var et rent økonomisk spørsmål og hadde ikke noe med kvaliteten å gjøre. Når jeg tenker meg om tror jeg kanskje vi bare satte det på pause før sommeren. :hmm:


#15

Aminta sa for siden:

Jeg har forresten aldri klaget på noe nei. (Og jeg hadde gjort det hvis jeg hadde grunn til det.)


#16

Polyanna sa for siden:

Jeg har klaget en gang, men fikk aldri svar. Burde ha klaget flere ganger, vi fikk en del ting som var mugne. Men jeg avsluttet abonnementet i stedet.


#17

Bluen sa for siden:

Oi, jeg har uforvarende trukket fram en utgammel tråd! :humre: Det må ha vært noen som har stemt de siste dagene, altså. :nemlig:


#18

mehmet sa for siden:

Klapp på lanken, elinblu! :nono:

#19

Harriet Vane sa for siden:

Ja det har jeg. Jeg har vært kunde siden den spede starten og er en stor fan av konseptet og derfor ønsker jeg å bidra til at de kan bli bedre.


#20

Harriet Vane sa for siden:

De hadde en downperiode for halvannet år siden, men etetr at de la om systemet og fikk bedret logistikken i fjor er det blitt veldig bra, synes jeg. Men selvsagt, en sjelden gang så er det noe. Økologiske varer er mer sårbare enn konvensjonelle, og krever mye mer forsiktig håndtering, kortere lagring osv. Et tankekors, forøvrig.


#21

Bokormen sa for siden:

Vi handler en del økologisk på coop, og merker at holdbarheten er en helt annen ja. Det får meg til å lure på hva de egentlig sprøyter f.eks epler med, noen typer holder seg jo i uker og måneder. :skremt:


#22

rajraj sa for siden:

Jeg hadde blitt så vant til å se på tomatene som lå i ei skål på kjøkkenbenken at jeg verken tenkte på å spise eller kaste dem. Helt til jeg regnet meg fram til at vi hadde hatt dem liggende der i nesten to uker, og de så like bra ut. :eek:

Økologisk er helt klart å foretrekke. :vurderer kolonihagen:


#23

Glen sa for siden:

Ja, en og siste gang. Etter flere år som kunde, mistet de en leveranse. De hadde endret leveringstidspunkt rundt påsken så vi trodde de skulle levere uken etter. Da de heller ikke levert uken etter tok vi kontakt. De bekreftet at de skulle ha levert, men sa at man må melde inn manglende leveranse innen kl12 dagen etter ellers blir det ingen refundering av penger eller en ny kasse. Etter mye frem og tilbake sa de at de kunne "strekke seg veldig langt" og refundere halvparten. Vi syntes hele opplevelse var provoserende så vi sa opp abonnementet.


#24

Palmen sa for siden:

Så du tok frem en tråd fra 2009 for å fortelle om en opplevelse fra to måneder tilbake? Velkommen til Foreldreportalen.


#25

frukt sa for siden:

2007 faktisk! :p


#26

amo sa for siden:

Kanskje vedkommende vil lese seg opp på kolonihagen og se om det har forbedret seg, googlet og fant fpKanskje vedkommende kan bli ett nytt medlem på fp om h*n blir tatt godt i mot?
Selv havner jeg fort i gamle tråder på ulike fora, nett pga. At jeg googler ett eller annet....


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.