Jeg fant ikke noe passende underforum, men flytt gjerne.
Hvordan får man tak i Ellos? Jeg finner ingen mailadresse på nettsiden deres. De har en kundeservisetelefon som er døgnåpen, men der får man ikke snakke med noen, kun bestille og slike automatiske ting.
Jeg er litt sur over et tilbud som går ut i dag og som ikke lar seg gjennomføre i bestillingen. Skulle gjerne både spurt og kjeftet litt. :sur:
Det finnes et telefonnummer, men sist jeg ringte det ble jeg satt over til minst fem ulike personer, og ingen av dem visste hva de snakket om tilslutt sendte de meg feil produkt enda en gang. :snill:
Jeg handler ikke lenger hos Ellos på grunn av den opplevelsen.
Jeg prøvde å bestille klær for ganske mye penger nettopp, men jeg ble så sur at jeg ikke vet om jeg vil handle der igjen. Møkkagreier. Og villedende markedsføring (eller kall det løgn) på siden deres.
Skal prøve kontaktskjemaet. Takk for tips. Men ikke i dag, jeg er for sur.
Er det rabattkoden som ikke blir registrert/rabatt blir ikke trukket fra? Disse rabattene bruker som regel kun å gjelde Ellos's egne varer ikke de "utenfra". Sjekk bestillingen din om det er varer som ikke inngår i tilbudet. Jeg har opplevd at hvis jeg har et produkt som ikke inngår i tilbudet vil ikke noe rabatt bli trukket fra. Ellers har jeg ringt kundeservice hvis jeg har hatt spørsmål. Lykke til:)