Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Snakk om dårlig kundeservice

#1

Estrella sa for siden:

Vi var innom Økonomisko i Lillestrøm i dag for å kjøpe nye innesko til Christian til gymmen. Vi var de eneste som var der.

Vi: Har dere disse i str. 44?
Damen: De skal henge der, hvis ikke ser jeg på lageret bak. (hun står og henger bak kassa)
Vi: Nei vi må ha str. 45.
Damen: Da går jeg og ser bak. Nei den gikk kun opp til 44.
Vi: Hva med disse da?
Damen: Skal gå bak å se. Her er skoene og legger de på kassa. Vi må selv gå bort å hente de. :dåne:

Jeg ble helt satt ut. Vi endte med å kjøpe de da Christian likte de og de passet. Men det er kun derfor. Makan. :eek:


#2

Skremmern sa for siden:

Jeg skjønte ikke først hva du reagerte på, helt til du skrev den siste oppklaringssetningen. :sparke:


#3

Estrella sa for siden:

Det er jo vanlig at man hjelper kunden med å finne riktig str. men av de skoene som var ute måtte vi jo sjekke selv og hun var så lite serviceminded.


#4

Siwa sa for siden:

Her i Trondheim føler jeg at jeg opplever dette ofte på Økonomi Sko, og derfor "glemmer" jeg ofte den butikken når vi skal handle sko nå :nemlig:
De er billig og grei, men ikke noe annet!


#5

Lykken sa for siden:

Hm,jeg synes ikke det var så ille...kanskje jeg er vant til dårlig service. :gruble:


#6

Blondie sa for siden:

Jeg reagerte heller ikke, må jeg innrømme. (men nå er jeg av typen som helst ikke vil bli plager av ekspeditører heller så. :knegg: )


#7

Katta sa for siden:

Det kommer jo mye an på hvordan ting blir sagt også. Da damen på bebito igår spurte meg "har du vært gjennom alle som henger oppe"? da jeg spurte om hun kunne sjekke om de hadde flere størrelser, var det åpenbart for meg at det ikke var fordi hun ikke gadd hjelpe meg, det var bare kartlegging. Men hvis det blir sagt litt avvisende og tomt, blir det noe helt annet.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.