Bestilte en jakke onsdag, betalte 20 kr for å få varen innen 48 timer. Jeg skjønte jo at dette ikke kunne stemme, bare 20 kr for å få pakken 3-4 dager enn vanlig?
Nå viser det seg at pakken er pakket på lageret, men ingen vet om den er sendt.
Er det veldig lett å returnere varer derifra? Og gratis?
Lurer på om jeg skal bestille en ny, og bestille levering hjem innen 2 døgn, risikerer jo at den blir utsolgt om jeg venter og venter.. :nemlig:
De leverer som ei klokke, men de leverer ikke spesielt raskt. Stort sett tar det rundt ei uke fra bestilling til varene kan hentes i butikken (med unntak selvsagt av varer de ikke har på lager der det er oppgitt senere levering). Aldri noe problem å returnere, men du må betale returporto selv. Dvs at du får en slags ferdigfrankert klistrelapp, og så trekkes porto fra når pengene refunderes.
Jeg har aldri prøvd å betale for raskere levering.
Jeg har skikkelig dårlig erfaring. Det var rot med varene, bestillingene ble feil, og faktureringen var helt på jordet. Dette var i flere omganger, og de klarte å regne feil til tross for flere sjanser til å få det til.
Jeg har en del dårlig erfaring. Forrige gang jeg bestilte med rask levering, så hadde jeg fortsatt ikke mottatt varene etter 14 dager. Ringte inn, og da var varene akkurat pakket og sendt. Min erfaring er at det går raskere å motta varer fra USA enn Ellos. Ikke bra. Dessuten savner jeg å kunne hente på postkontoret.
Jeg har ingen negative erfaringer. Stort sett kommer varene raskt. Sist gang bestilte jeg på torsdag kveld og varene var klare til henting tirsdag ettermiddag. Kan ikke klage på det akkurat.
Jeg husker ikke hvordan det var forrige gang jeg bestilte fra de, men sist bestilte jeg lørdags ettermiddag og hadde varene her på torsdag. Syns det er ganske greit.
Har ingen dårlige erfaringer fra Ellos jeg i alle fall.
Har bestilt både med vanlig levering og med ekspress levering.
Og de gangene jeg har bestilt med ekspress har pakken vært henteklar 48 timer etter bestilling.
Jeg bestiller ofte og mye fra Ellos. Har gjort det i flere år. Veldig greit og lett, og aldri noe tull.
Men jeg har sluttet å betale for raskere levering. De som leverer ut sier at de har vært her og ringt på uten at de har vært her. Så må jeg likevel hente på posten.
Jeg har stort sett vært fornøyd, men sist betalte jeg 30,- ekstra for rask levering (bestilte fredag, skulle ha dem mandag eller tirsdag), men de kom ikke før på mandag uken etter.
En klassiker... jeg bestilte en hvit tunika og i posten kom en gul... men på fakturaen sto det hvit og kundeservice hevdet hardnakket at de hadde sendt en hvit til meg....
bestilte støvletter fra Ellos forrige uke, etter 2 dager (!!!) kunne jeg hente de på posten...dette har skjedd meg to ganger den siste mnd. Men ellers er det vel en uke som gjelder. Veldig fornøyd med Ellos!:)
Jeg har bestilt mange ganger fra Ellos, og stort sett har det gått greit. Noen ganger går det på 3-4 dager, andre ganger tar det godt over en uke før jeg får varene.
Då sender du berre returen som vanleg brev utan å bruke returlappen, trur eg. Det er til og med mogleg det var Ellos som skreiv det på kundeservice-sidene sine, at viss returen var under 350 gram så var det billegare å kjøpre frimerker enn å bruke returlappen. Den lønner seg derimot for "pakker".
Det verste med Ellos er å ikje få pakken på posten. Eg vil ikkje til ein kiosk som ligg 5-6 km unna og ikkje langs bussruta mi nå eg kan gå 300m til postibutikken. (Løysinga då er å bestille heimkøyring. Då ender pakken som regel på riktig PiB.)
Har vært fornøyd med ellos frem til nå. Har måttet sende inn en jakke flere ganger i fjor pga den var ødelagt, men det gikk greit. Skal nå returnere en bluse som overhodet ikke stod til forventningene så jeg er litt spent kan man si. (siden jeg aldri har gjort det før)
Mine støvletter har tre måneders leveringstid. Da vil jeg mye heller få beskjed om at de er utsolgt. Jeg fikk heller ikke noe beskjed underveis i bestilingen om at de ville komme så sent. Jeg så det først da de andre varene ble levert. :gaah:
Her var det visst levering 25 nov istedenfor 10 oktober som det sto da jeg bestilte, jeg har sendt klagemail.!
Vet flere som bestilte etter meg som har fått de, det irriterer meg.
Fikk du beskjed underveis at det ble senere levering? Det fikk ikke jeg. Jeg er også litt sur. De er bestillt på 40%, så da gidder jeg ikke endre og styre heller. For jeg regner ikke med at en eventuell ny vare også vil bli med rabatt.
Det går vel litt på str og fargen du har bestilt. Jeg kan ha bestilt hvit i str 40 etter at du f.eks bestilte brun i str 37 og da har det ingen sammenheng om jeg får mine før deg. Det vil bare gjelde hvis de har bestilt samme str og farge som deg etter deg.
Jeg blir bare surere og surere jo mer jeg tenker på det jeg, ikke har jeg fått mail om noe heller, ser bare på mine sider hos dem at de står som sluttsolgt.
Det forundrer meg ikke om de støvlettene på 40% aldri kommer, for nå ser jeg at de har sendt de to andre tingene jeg kjøpte for å komme over 200 kr. De kan jeg jo ikke sende tilbake, da får jeg jo ikke støvlettene. Om de nå om et par- tre uker sier at det er "sluttsolgt", har jeg altså kjøpt 2 varer jeg i utgangspunktet ikke hadde kjøpt der, men som jeg ikke får returnert. Lureri.
Jeg krangler med Ellos på mail, de påstår at de har hatt lagersaldofeil, men jeg skjønner da ikke hvordan de først kan ha 5-6 dager for å så gi meg 25. oktober før det plytselig er tomt.
Mens noen av dere andre har fått levering i november.
Jeg synes Ellos har tapt seg de seinere årene. Tidligere gikk det kjapt og greit, også å bytte ting, men etter at de begynte med My Pack i stedet for å bruke Posten har det vært mye rot. Regninga kommer ofte før varene for å si det sånn. :rolleyes:
Jeg har også opplevd flere ganger at varer som er priset ned i nettbutikken ikke kommer inn i handlekurven med den reduserte prisen og hvis jeg ringer eller tar annen kontakt får jeg bare beskjed om at nettbutikken har hatt feil pris.
Alle tilbudene de hele tiden bombarderer med er ikke så gode som de skal ha dem til heller. Alle interessante varer som koster litt er aldri med i tilbudene.
Jeg bestilte varer den 8.oktober, på oversikten over mine bestillinger, står det bare "ordre mottatt". Bør de ikke begynne å behandle ordren snart? :utålmodig:
Idiotisk. Jeg bestilte for to uker siden på onsdag, står at pakken er sendt, men kundeservice-dama sa den bare var pakket. Irriterende. Betalte til og med for å få den på døra innen 48 timer!