Jeg kjøpte en slik pose på salg for snart 2 år siden. Vi brukte den ikke før ifjor høst, da med "babydelen". Glidelåsen skapte fort problemer, og vi slet med den halve sesongen. Burde sikkert klagd da, men tenkte at det gikk over på den store delen vi skulle bruke i år. Men neida. Nå startet vi med å sy fast den ene delen, men jammen slo ikke resten av glidelåsen seg så vrang at den ble helt ødelagt i "holderen" og falt helt av i mitt forsøk på å fikset den.
Har noen andre erfaringer med dette? Tror dere reklamasjon nytter så lenge etter kjøp?
Min eneste og sånn sett negative erfaring med glidelåsen på Voksi Urban, er at den lille pingvinen som er festet i selve låsen, fort detter av.
Jeg ville hørt med forhandler eller Voksi direkte hvis selve glidelåsen er så vrien og har vært det hele tiden. Det er jo bare å si det som det er og at man forventer mer av en så dyr pose.
Posen jeg kjøpte i 2008 fikk jeg byttet uten problemer i fjor høst da glidelåsen begynte å krangle. Fikk en helt ny uten problemer hos forhandler for glidelåsproblematikken var kjent.
Jeg ville først forsøkt butikken der jeg kjøpte posen. Fortell det som det er, at du var tålmodig og at du håpet det skulle gi seg når du gikk over til den store delen. I og med at det var et kjent problem med glidelåsene, så burde det ikke være noe problem å få byttet.
Fører ikke det fram, ville jeg tatt en telefon/mail til Ullkorga/Voksi direkte.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.