Jeg må bare få skryte litt av Go'boken.
Jeg hadde bestilt en Lillesøster-lydbok i nettbutikken deres, og i går kom endelig pakken. Trodde jeg. I pakken lå nemlig Den Store Lillesøsterboka! Det er så utgjort, her har jeg blingset og klart å bestille den boka vi har fra før, pokker også, tenkte jeg. Men så fikk jeg ikke det til å stemme heller, og sjekket ordrebekreftelse og i nettbutikken. Hverken pris eller tittel matchet, så da var det bare å vente til neste dag og ringe kundeservice.
Hun jeg snakket med var først litt sånn "ja, men da er det vel den du har bestilt da!" men når jeg så presiserte dette med tittel og pris så jo hun også at det ikke stemte. Jeg sendte ordrebekreftelsen på mail, og så skulle de undersøke saken. Jeg forventet ikke noe stort, men jeg tenkte ihvertfall at jeg ikke ville betale for å returnere boka, at de kunne dekke det, og så skulle jeg såklart ha lydboka jeg hadde bestilt. Og var ellers sånn passelig muggen over hele greia. Vi mailet litt fram og tilbake og presiserte at det var akkurat den lydboka jeg ville ha osv, og så fikk jeg ikke sjekket mailen mer før jeg var ferdig på jobb. Og da skal jeg si jeg fikk hakeslepp!
Om det er greit? :eek: Oh yes!
Kanskje spesielt det med regninga - for den lydboka ble betalt med et gavekort vi vant i Barneboktårnet... :knegg:
Jeg ble kjempeglad av dette! Og litt flau, for jeg var ganske sur en stund. :sparke:
Altså, det passet så perfekt at den pakken kom i går. Jeg var kjempesliten, og toåringen var i toppform. Mannen var på jobb. Lillesøsterlydbok hadde løst omtrent alt. Men det gikk bra likevel altså. :knegg:
Men at det er god kundeservice vet jeg ikke? Det høres ut som det var litt for mye fram og tilbake.
Hadde det vært god kundeservice hadde de sjekket påstanden din, funnet ut av det, tatt kontakt med deg og fortalt deg hvordan det blir. I en blid og hyggelig tone, selvsagt.
Det var grei kundeservice i mine øyne, men ikke spesielt bra.
:knegg: Men jeg skjønner det slik at du ikke var solen selv igjennom prosessen heller?
Jeg syns ofte folk blander god service med "se hva jeg fikk". :nikker:
Det var ikke veldig mye fram og tilbake altså, jeg skrev vel kanskje tre mailer, ingen av de lenger enn en vanlig sms. Og så var boken ca dobbelt så dyr som lydboken, så at jeg fikk beholde den også syns jeg faktisk var.. Tja. Jeg hadde ikke vurdert det som noe mulig utfall.