Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Super kundeservice!

#1

isola sa for siden:

Jeg må bare få skryte litt av Go'boken.
Jeg hadde bestilt en Lillesøster-lydbok i nettbutikken deres, og i går kom endelig pakken. Trodde jeg. I pakken lå nemlig Den Store Lillesøsterboka! Det er så utgjort, her har jeg blingset og klart å bestille den boka vi har fra før, pokker også, tenkte jeg. Men så fikk jeg ikke det til å stemme heller, og sjekket ordrebekreftelse og i nettbutikken. Hverken pris eller tittel matchet, så da var det bare å vente til neste dag og ringe kundeservice.
Hun jeg snakket med var først litt sånn "ja, men da er det vel den du har bestilt da!" men når jeg så presiserte dette med tittel og pris så jo hun også at det ikke stemte. Jeg sendte ordrebekreftelsen på mail, og så skulle de undersøke saken. Jeg forventet ikke noe stort, men jeg tenkte ihvertfall at jeg ikke ville betale for å returnere boka, at de kunne dekke det, og så skulle jeg såklart ha lydboka jeg hadde bestilt. Og var ellers sånn passelig muggen over hele greia. Vi mailet litt fram og tilbake og presiserte at det var akkurat den lydboka jeg ville ha osv, og så fikk jeg ikke sjekket mailen mer før jeg var ferdig på jobb. Og da skal jeg si jeg fikk hakeslepp!

Om det er greit? :eek: Oh yes!
Kanskje spesielt det med regninga - for den lydboka ble betalt med et gavekort vi vant i Barneboktårnet... :knegg:


#2

Daisy sa for siden:

Det er kjekt med god service!


#3

isola sa for siden:

Jeg ble kjempeglad av dette! Og litt flau, for jeg var ganske sur en stund. :sparke:
Altså, det passet så perfekt at den pakken kom i går. Jeg var kjempesliten, og toåringen var i toppform. Mannen var på jobb. Lillesøsterlydbok hadde løst omtrent alt. Men det gikk bra likevel altså. :knegg:


#4

emin sa for siden:

Kjempebra! :)


#5

isola sa for siden:

Og i dag kom pakken, det var kjapt levert! :D


#6

Embriksmamma sa for siden:

Oi, det var god service! :D


#7

Inagh sa for siden:

Så flott!


#8

Tuppen sa for siden:

Jeg har også god erfaring med kundeservicen derfra.


#9

Kirsebær sa for siden:

Så fint at det ordnet seg sånn. :jupp:

Men at det er god kundeservice vet jeg ikke? Det høres ut som det var litt for mye fram og tilbake.
Hadde det vært god kundeservice hadde de sjekket påstanden din, funnet ut av det, tatt kontakt med deg og fortalt deg hvordan det blir. I en blid og hyggelig tone, selvsagt.
Det var grei kundeservice i mine øyne, men ikke spesielt bra.

:knegg: Men jeg skjønner det slik at du ikke var solen selv igjennom prosessen heller?

Jeg syns ofte folk blander god service med "se hva jeg fikk". :nikker:


#10

Trulte sa for siden:

Dette er bare det du har krav på. Jeg synes ikke dette var super service. Hadde de sagt det med en gang så strekker jeg meg til GOD service.


#11

Trultesnippen sa for siden:

Jeg har dårlig erfaring med kundeservice på Goboken, men denne kom du deg jo greit ut av.
Bra du ble fornøyd! Og blid igjen. ;)


#12

isola sa for siden:

Det var ikke veldig mye fram og tilbake altså, jeg skrev vel kanskje tre mailer, ingen av de lenger enn en vanlig sms. Og så var boken ca dobbelt så dyr som lydboken, så at jeg fikk beholde den også syns jeg faktisk var.. Tja. Jeg hadde ikke vurdert det som noe mulig utfall.


#13

Trulte sa for siden:

Har noen sendt deg noe du ikke har bestilt har du som forbruker rett til å beholde det. Det er din godvilje det står på om du returnerer.


#14

isola sa for siden:

Ok, det var jeg ikke klar over. Jeg ble uansett positivt overrasket og syns hele greia løste seg veldig fint. :)


#15

Kirsebær sa for siden:

Det er jeg veldig enig i. Dette løste seg kjempefint. :-)


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.