Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Reklamasjon på jakke/hvordan få tak i distriktssjef

#1

Blomst sa for siden:

Ja det har seg slik at svigerinnen min kjøpte en dunjakke på Only for et par mnd siden, men hun har ikke spart på kvitteringen (noe som ikke var nødvendig....for de kunne finne kjøpet på datakassen hvis man hadde dato for kjøpet)
Jenta i butikken måtte ringe sjefen sin (distriktssjefen som jeg forstod), siden de ikke hadde hatt noen reklamasjoner på denne jakken tidligere, hun kom tilbake og sa at det var nok en dunpose som hadde sprengt og dermed ikke reklamasjonsgrunnlg :eek: (det tyter dun ut av omtrent alle sømmene, så den dunposen må være stor)
Jeg ba da om tlf eller mail adr til "ledelsen" med det hadde hun ikke lov til å gi ut:eek:
Hadde dere bare dritt i det?
Stemmer det at det ikke er reklamasjonsgrunnlag?
Hvem er det som eier/driver Only kjeden?


#2

Maxine sa for siden:

Hvis hun hadde skjønt at du ikke var enig i denne avgjørelsen, skulle hun hvertfall skrevet ned ditt navn og telefonnummer... Jeg jobbet i butikk der vi fikk en del reklamasjoner vi ikke fikk lov til å ta avgjørelser på selv, og sa alltid til kundene at sjefen skulle ringe dem tilbake når hun var på plass igjen.

OM det er reklamasjonsgrunnlag eller ei aner jeg ikke, men det høres noget rart ut at det ikke skal være det!



Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.