Jeg har bestilt en god del klær fra Boden, og det har vært problemfritt. Helt til i går. Da hentet jeg pakken som skulle inneholde fin lang ullgenser/tunika med høy hals. Da jeg prøvde den så den fullstendig ut som et telt, og jeg trodde først bare at den var gedigen i størrelsen eller manglet helt fasong. Men ved nærmere ettersyn var den altså to størrelser større enn bestilt. Jeg sjekket ordren for å være sikker på at jeg ikke hadde gjort feilen selv. Der sto den riktige størrelsen, så der hadde det skjedd en feil i pakkingen.
Heldigvis var de veldig behjelpelige hos Bodens kundeservice, og refunderer både prisen for plagget, returportoen og toll/avgifter. Likevel ganske irriterende å ikke få det man har bestilt, måtte styre med retur og utfylling av skjemaer, ny tur på posten, mailing av kvitteringer og i det hele tatt. :gaah:
Det er menneskelig å gjøre feil og jeg synes bare jeg har hørt positivt om Boden når det gjelder håndtering av slike saker. Håper du får det du bestilte til slutt!
Ja, selvfølgelig kan det skje feil, og de ordnet det veldig greit. Men jeg syns jo kanskje de kunne klart å dobbeltsjekke størrelsen, spesielt på ting som skal sendes utenlands. Det koster jo fort mer enn prisen på plagget bare å sende det i retur og betale avgifter. (285 kroner betalte jeg for å sende registrert pakke). Men jeg gir Boden en sjanse til jeg altså. :)
Det er en av grunnene til at jeg så godt som aldri bestiller klær via postordre, det er så forbanka pesete å returnere det om noe er feil, eller klærne ikke passer. :lat:
Ja. det syns jeg også, men har følt det temmelig safe å bestille sånne plagg som en ikke er avhengig av skal sitte akkurat. Bukse eller fasongsydd kjole uten stretch er uaktuelt å bestille uprøvd, for eksempel. Jeg hadde bare ikke regnet med at de skulle sende meg plagget i en helt annen størrelse enn jeg hadde bestilt.