Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Fordeling av rom og innredning barnerom

#1

Elise sa for siden:

slettet


#2

star sa for siden:

Jeg ville tenkt som deg, sove på det lille og leking på det store.
Men jeg er farget av at jeg bare har to soverom hvor jeg har det lille og gutta deler det store.
Henger på for smarte tips :)


#3

venla sa for siden:

Nå vet jeg ikke hvordan planløsningen er hos dere, men et vennepar har lik romfordeling som dere og det minste soverommet. De laget seg et skap over trappeoppgangen til sine klær som kunne åpnes fra gangen utenfor rommet.

Ellers synes jeg det hørtes lurt ut om de kunne dele det store rommet, så kan man eventuealt dele av med en pult eller romdeler hvis de vil ha hver sine soner.

Kanskje du kan finne litt inspirasjon her?
sekstideltpafem.blogspot.com/search/label/soverom
blogg.familyliving.se/barnrum/


#4

Katta sa for siden:

Jeg tror jeg hadde puttet ungene på det største rommet sammen. Køyeseng, begge barnas klær der, bord og evt en tv de kan se film på. Hylleløsning til leker. Så hadde jeg laget gjesterom på ett av de små rommene, kanskje kombinert med arbeidsrom hvis dere trenger noe sånt, evt sovesofa + liten tv og oppbevaring av noe klær. Og deres soverom på det tredje rommet.


#5

Elise sa for siden:

Takker for tips. Tenker hardt på det. :nemlig:


#6

Chanett sa for siden:

Det katta sa.


#7

Guttemammis sa for siden:

Hvis de trives i hverandres selskap så er jo det en ¨lur løsning!
Mine har delt rom inntil nå i desember(7 og 8år) og de kunne ikke hatt den
løsningen, er så deilig å ha de adskilt:knegg:


#8

Curly sa for siden:

Vi sover på det mellomste soverommet og har garderobe der. Ungene sover på det minste soverommet og oppbevarer leker der, og så har vi laget en ekstrastue på det største soverommet. Her har vi en sovesofa, tv osv + en garderobe hvor vi har klærne til ungene.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.