Har vært å ryddet opp etter at en jeg kjenner gikk på en slik - hvilket da startet med å stoppe bankkortet. Han hadde blitt lurt også til å kjøpe en årsavtale for brukerstøtte osv. hos "firmaet" som ringte.....
Samme personen gikk også på en litt annen variant et halv år senere... totalt er det vel tre ganger jeg har fått han til å sperre bankkortet sitt...
Ja, oppringing til fasttelefon heime. Var kjempegøy :) B.m. "sysadmin og kan framstå som noko bestemt"
(Men legg for all del på altså. Ikkje ver høfleg eller noko slikt tull. Og kva du enn gjer, ikkje gå med på at personen skal få hjelpe deg. Du treng ikkje hjelp.)
Ble oppring på fasttelefonen, og så det som en grei anledning til å friske opp engelskkunnskapen min når det kommer til egen bruk av sarkasme, frekkhet og spydighet.
Greia er at de ringer fra utlandet, og tjener penger på provisjon. Hemmeligheten er da å ha de på tråden så lenge som mulig, sånn at de taper skikkelig på det. :moahaha:
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.