Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Kan jeg få litt support her? (Photoshop)

#1

Joika sa for siden:

Hjeeeeelp!!!! Ingenting virker!!!! AAARRRGGHHHHHH!!!!! :trasser:

Jeg skal redigere bilde i PS på min splitter nye Macbook pro, og alt er lykke i akkurat 10 min. Så avslutter jeg programmet, setter meg foran TV og finner ut at jeg vil jobbe litt til.

Men da skjer det! Eller da skjer det IKKE..! Jeg får ikke opp noe bilde. Jeg kan se layers og om jeg forsøker avslutte får jeg spørsmål om jeg vil lagre. Men jeg kan ikke se bildet noe sted? WTF?

:utålmodig:


#2

Joika sa for siden:

Dårlig responstid da gitt. Jeg fikset det selv. Uncheck Enable open Gl Drawing. Prøvde det samme i går, men med mindre hell. :gruble:


#3

HP sa for siden:

Høres rart ut. CS6 fungerer helt supert på min MBP. Har ikke forsøkt selv, men har ikke Adobe kundestøtte?


#4

era sa for siden:

KOOOOZ det er den suporten jeg kan gi :blond:


#5

Joika sa for siden:

Jeg trodde alt ordnet seg i går, men den gang ei. Jeg kan ikke konsolidere vinduer eller gjøre noe særlig uten at alt bare fryser. Dette er HVIS jeg får åpnet bildefila i første omgang.....

Jeg har Adobe premium 5.5. Photoshopversjonen ser ut til å være 5.1. Sliter veldig på den ene laptopen min, men ikke den andre. Veldig rart med tanke på specsa og faktum at den som virker kjører beta av Mountain Lion.
Dette må jo være et hardwareproblem? Mistenker at det er skjermkortet som er årsaken.

Skal ta noen skjermdump fra de to maskinene jeg bruker...


#6

Joika sa for siden:

Tusen takk! :knegg:


#7

Mauser sa for siden:

... ikke prøv deg. Det skal være uredigert, gitt.


#8

Joika sa for siden:

Jeg har tatt kurs i PS faktisk, men skal selvfølgelig holde meg langt unna....
:lyve:



#10

Joika sa for siden:

Men blir vel litt feil å ringe dem om det er et hardwareproblem? Eller?


#11

mkj sa for siden:

Ja, hvis du er sikker på det. Da bør du vel heller ringe Apple!

(og når det er sagt, den kundesupporten kan du få billig, de kan ikke så veldig mye for å si det mildt)


#12

Joika sa for siden:

Æsj. Irriterende at det skal være sånne fjaseproblemer med en såpass hvass laptop. :himle:


#13

mkj sa for siden:

Du kunne jo forsøke å laste ned en prøveversjon av CS6 for å se om det hjelper?


#14

Joika sa for siden:

Har lisens til den på jobben. Skal teste det mandag. :ja:


#15

mkj sa for siden:

Det er fullt lovlig å laste ned en prøveversjon fra Adobe.no. Etter 30 dager slutter den å virke hvis du ikke putter inn et gyldig lisensnummer og aktiverer med en Adobe ID


#16

Joika sa for siden:

Ja, men da må jeg jo vente på at nedlastningen skal bli ferdig. :knegg:
Gjør det nok om jeg blir desperat. Men nå virker jo alt på den litt mindre kjappe laptopen, så overlever vel helgen. :)

Men bra forslag. Syntes det er merkelig at fancy-laptopen min ikke skal kunne fikse dette.


#17

Joika sa for siden:

6 timer tar det å laste ned.....


#18

HP sa for siden:

Dette høres ut som et "teknisk spørsmål", på siden jeg lenket til er det samme telefonnummer som det mkj postet. :jupp:


#19

Joika sa for siden:

Åkei. Jeg får finne ut av det på mandag. Men veldig mystisk. Sendte mail til Appleteknikeren på jobb, og han hadde i alle fall ikke noen umiddelbar løsning.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.