Kjære vene for useriøse greier. :( Jeg var veldig glad for å finne isbolle og glassbolle til Kitchen Aiden til halv pris, og bestilte det og noe annet småtteri. Det gikk en ukes tid og jeg så at varene fortsatt sto som betalt og ikke sendt, så jeg sendte en forespørsel om når jeg kunne vente levering. Da fikk jeg til svar at de hadde hatt en omlegging av nettbutikken, og derfor hadde de ikke disse varene (de til Kitchenaiden) inne, de kunne heller ikke skaffe. Da ville jeg ikke ha de andre varene heller. Fikk mail i går morges om at pengene skulle være tilbake på kontoen min, men det er de fortsatt ikke. Å så sur jeg er. :( Og mens jeg ventet på de varene har jeg gitt bort min gamle ismaskin og bestilt en kokebok med isoppskrifter. Og har ingenting å lage is med. Skal aldri kjøpe noe på Kitchn igjen, ihvertfall.
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn isbolle?
En ting er at de selger varer de ikke har og lar betalingen gå gjennom, det kan sikkert skje. Men at de ikke sier fra om dette før jeg etterlyser varene over en uke etterpå, er for dårlig. Og det er også for dårlig at ikke pengene er tilbake på konto når de sier at de er det.
Jeg har ikke samme erfaring, altså. Jeg har reklamert og fått igjen penger og ettersendt pods og hva-har-du, så jeg vil ikke være med på å henge dem ut.
Samtidig må jeg bare si at jeg også har utelukkende gode erfaringer med å handle derfra så jeg tror nok du har hatt maks uflaks her og vil ikke fraråde andre å handle derfra.
Jeg har fortsatt ikke fått pengene tilbake, de svarer ikke på mail eller telefon, så basert på min opplevelse vil jeg absolutt fraråde det. Skikkelig gretten er jeg nå.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.