Samme her. Særleg irriterande når heimkøyringsspamsmsn kjem før pakken er i byen, frå samme nummer som hentemeldingane kjem. Var like før eg heiv babyen i vogna og jogga på butikken for å hente Ungens nye sko i kveld.
Og eg kan ikkje akkurat errindre at eg har gitt Posten samtykke til å sende meg desse meldingane, dog heller ikkje hente-smsen. Synd viss ein må reservere seg mot alle meldingar frå Posten fordi ein ikkje vil ha meirsalsmeldingane deira.
Viss dei sender 3x mail og sms om heimkøyring for dei tre pakkane som ser ut til å nærme seg postibutikken i morra så skal eg vurdere å hisse meg opp nok til å ringe kundeservice...
Jeg har også lagt merke til det. Det som jeg har hengt meg opp i er at utkjøringen først kan finne sted dagen etter den ankommer postkontoret. Når jeg får en pakke så vil jeg ha den med en gang. Ikke dagen etterpå.
Heile greia virker litt tilfeldig også. Denne veka har eg fått fem pakkar (frå bedrifter, og eg er privatperson, ingen oppkravspakkar). Samme personalia, dvs epostadresse og mobilnummer er oppgjeve til alle avsendarane.
Dette resulterte i ein epost om heimkøyring og ein epost med hentelapp for pakke #1, tre SMSer med hentemelding for pakke #2, #3 og #4, og ein SMS om heimkøyring og ein med hentemelding for pakke #5 - i den rekkefølga.
Og tilbodet om heimkøyring kjem ein halvtime etter at pakken er LEVERT til Posten, sikkert slik at man glad og lukkeleg skal forsøke å bestille heimkøyring berre for å oppdag (i følge FAQen iallfall) at heimkøyring ikkje kan bestillast før pakken kjem til ende-postkontoret, og at det kun er mogleg å få heimkøyring dagen etter bestilling.
Jeg har også fått 3 sms siste par ukene, og reagerte på det samme med hjemkjøringstilbudet. Var det 70,- for å få pakken levert på døra dagen etter at den ankom min post-i-butikk som ligger ca 200 meter unna, mon tro.
Uansett- uaktuelt for meg, men jeg har merket meg at jeg ikke får pakkelapper lengre da, mon tro om det kommer lapp i posten om man ikke henter pakka med en gang?
Ingen Digipost her i huset, og informasjonen kjem frå avsendar, heilt klart. Det har lenge vore sånn at man kan få hentemelding på sms ved å legge inn telefonnummer, dette gir lågare pris for avsendar (viss dei brukes EDI-løysinga for bedriftskundar).
Varsling er fint, det er heimkøyringsmaset som irriterer meg. Eg er aldri interessert i å betale 70 kr for å få køyrd ein pakke heim midt i familie- og leggetida til ungene når min lokale postbutikk er 500 meter unna og er open til klokka 23.
Klage til Forbrukerombudet? Tilbod om heimkøyring er uønska reklame for meg, og Posten kan vel ikkje akkurat påstå dei får lov å sende ut reklame til samtlege som bur i Noreg fordi dei har eit kundeforhald heller...
Eg synest og dette er spamming, samtidig som eg irriterer meg over dei korte åpningstidene til postkontoret. Det betyr jo at når eg jobber, kan eg komme til å måtte nytte meg av tilbodet. Men å betale posten 70 kroner ekstra, etter det nye portoregimet deira sitt langt inne.
Hentesms kan du oftast velje bort i nettbutikken du bestiller frå. Fleire butikkar har automatisk "kryss av for sms" og "betal 10 kroner for hentelapp i postkassa".
HenteSMS er fint. ReklameSMS om hjemkjøring er ikke OK.
Har lagt inn klage hos Forbrukerombudet som du foreslo, Naima. Men, det må nok MANGE klager til før de gjør noe med det, så håper flere klager. :)
Eg har også sendt klage no. Vil tru at terskelen kan vere noko lågare for denne saka enn for andre, sidan Posten er såpass store og marknadsføringa så lite retta, men vi får sjå. Kan jo hende det er nok at Forbrukerombudet blafrer litt i media og får Posten på banen den vegen også.
Jeg har aldri fått tilbud om hjemkjøring fra posten bortsett fra på nettsiden varen er bestillt på. Det eneste stede jeg automatisk får sms ved henting er da jeg bestiller varer på Stormberg sine sider, ellers så får jeg hentelapp i kassa.
Det kan nok være steder dere bestiller som har en automatisk løsning på dette.
Jeg har ikke fått dette til nå. Men jeg har prøvd en gang å bestille sånn at jeg skulle få pakken på døra på ettermiddagen. Problemet er visst at de her på bygda i stedet for kjører ut pakken sammen med den vanlige posten og at vi jo da så klart ikke var hjemme midt på dagen. Så da fikk jeg pakkelapp i postkassen om at de hadde vært hos meg, men at jeg ikke var hjemme. Det var iallefall ikke vits i å betale noe ekstra for.
No fekk eg akkurat epost frå Forbrukerombudet med kopi av eit brev dei har sendt Posten: dei meiner det er ulovleg marknadsføring, då det ikkje er innhenta samtykke (netthandel er ikkje samtykke), det er ikkje reservasjonsmogleik og det er ikkje eit etablert kundeforhald til Posten sjølv om Posten brukast som leveringsalternativ.
"Etter vår vurdering er utsendelsen av tekstmeldingen med markedsføring for Postens hjemleveringstjeneste derfor i strid med mfl. § 15.
Vi ber derfor om at dere går gjennom rutinene deres og forsikrer dere om at dere ved
fremtidig markedsføring ikke gjentar brudd på reglene i mfl. § 15. Vi gjør dere
oppmerksom på at Forbrukerombudet har myndighet til å treffe vedtak om
tvangsmulkt og/eller overtredelsesgebyr ved overtredelse av mfl. § 15."
I kortformat leser jeg mailen som at Posten enten må gi oss mulighet for å melde oss av denne typen reklame - eller slutte å sende ut sånt - innen 24. august.
Fine Forbrukerombudet!
Veeel... Vi har tydeligvis nådd fram til Posten - men det Posten har gjort er å endre ordlyden slik at sms'ene og mailene kan oppfattes som "informasjon" i stedet for spam:
"Det er en pakke på vei til deg fra XYZ v/ Bring warehousin
med kollinummer 123456789. Den har målene 9 x 28 x 31 cm og
veier 0,6 kg. Spor pakken for nærmere informasjon om fremsending og
mottak: sporing.posten.no/sporing.html?q=............&layout=normal
Hilsen Posten" :blabla:
Sukk. Der vrei de seg vel unna §15 i markedsføringsloven ved å kalle det informasjon...
I tillegg har de begynt å sende sms'er om at "pakke fra XYZ er forsinket".
Det eneste jeg ønsker å høre fra dem er hentemeldinger. Hvorfor skal de drukne hentemeldingene i et hav av bla-bla?! :gaah: