Så er jeg også solgt til Kindle. Fabelaktig leseopplevelse, knivskarp, rask (nok), enkel. Masse pensumlitteratur konvertert og lastet inn, klar til å lese på toget i dag morges.
Men nei. 'Your Kindle needs repair', kunne den meddele. Og sånn er det med den saken, ikke noe hard reset og lure knappetriks her. Potensielt kjedelig, siden den er kjøpt på Ebay og sendt via venninne i USA, no paperwork attached.
Men jeg ringte nå Amazon likevel, jeg, siden jeg hadde registrert den på Amazonkontoen min (i går :knegg:). En halv time og tre usedvanlig hyggelige kundebehandlere senere er nå en ny på vei fra USA - moms og tollbehandlingsgebyr betalt, og gratis returlabel bare å skrive ut og klistre på den gamle.
Kongen er død, leve kongen! Fiks ferdig levert på døra i dag (og jeg ringte inn dødsannonsen mandag kveld) - helt ny, og den hadde til og med fullt batteri.
Nærmeste UPS-dropoff for retur av den gamle er på Youngstorget, men jeg fikk et innfall og sendte en sms til UPS-duden som ringte før levering. Han er i traktene her i morgen også, så da kommer han like godt innom og henter pakka.
2 nye Kindle er bestilt og på vei fra USA - her skal alle som gidder å lese få. :knegg:
Eneste gangen jeg har vært borti supporten deres var en gang for noen år siden hvor jeg hadde bestilt noen nerdebøker og i stedet fikk en diger og glossy lærebok om kloakkdesign som egentlig skulle ha gått til en adressat i Spania. Var ikke noe problem, de ba meg bare sende tilbake den feilsendte boka, refunderte portoen for det uten å mukke (norsk porto for en stor bok til utlandet -> grisedyrt), og re-sendte samtidig det jeg egentlig skulle ha hatt. Grei butikk.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.