Er denne mailen useriøs? Vet jo at jeg ikke skal trykke på linker og at en aldri skal oppgi informasjon over nettet i diverse linker en kan få beskjed om dette, men ble bittelitt i tvil her? Har handlet litt på kortet i det siste, men har ikke slått feil passord. Kan noen andre ha prøvd å betale med mitt kort? Det er brukt visa logo og sånt i mailen, men ser jo at det er via eigbox.net, og da er det vel useriøst? For kortselskapene ber aldri om at du skal gjøre noe sånt over nett ikke sant?
Du har gitt et feil passord for Verified by Visa tre ganger og må aktivere en ny. For å gjøre dette, sjekk informasjonen nedenfor. Når den nye passord er aktivert, kan du identifisere deg selv og betale med kort i Verified by Visa-tilknyttede butikker.
Verified by Visa / MasterCard SecureCode passord må endres på grunn av mange mislykkede pålogginger.
Se på språket ja, det avslører at dette er fanteri.
Forøvrig skal du ALDRI bli bedt om å oppgi/endre passord, brukernavn eller lignende via e-post, det er alltid humbug om du blir bedt om det. :nemlig:
Takk for svar. Hadde ikke lest ordlyden så nøye, men ser jo nå på språket. Men ble bittelitt i tvil siden jeg har handlet så mye på kortet siste dagene, men vet med sikkerhet at jeg ikke har slått feil passord, men slo meg et øyeblikk at kanskje noen andre hadde forsøkt kortet mitt også var det ikke noe akkurat nå jeg kunne teste kortet på. Men det merker jeg jo neste gang i tilfelle. Får heller sjekke med banken. Har rapportert eposten som søppelpost. Jeg er i utgangspunktet ytterst mistenkelig til alt av linker, så ingen linker er trykket på for å se hva som skjer heller.
Bare tull. Mitt kort har vært forsøkt misbrukt på nettet en gang. Da ringte banken til meg for å høre om jeg faktisk ville bestille hotell i USA og sperret kortet mitt når jeg sa at det ikke var meg.