En liten anbefaling og fraråding - ikke bo på clarion hotell gardermoen. Vi hadde booket dobbeltrom . Vel på rommet ser vi at vi har fått separate senger det ikke er mulig å sette sammen. Vi ringer ned og spør pent om det er mulig å få et rom med dobbeltseng. Vi får beskjed at vi kan det dersom vi oppgraderer rommet. Det kaller jeg elendig service!!!!
Jeg syns ikke dette var elendig service, og slett ikke noe som krever fraråding. Om dere har booket 500 rom vil jeg tro at de i deres prisklasse med dobbelseng var det mennesker plassert i allerede. Kunne du ikke bare si at du ville ha dobbeltrom fra starten da?
Dere har bestilt et dobbeltrom på seminar. Da vil jeg si at det er ganske naturlig at de tenker at dere ikke vil sove i samme seng, med mindre dere har bedt spesielt om det. De må jo gå ut i fra at dere er kollegaer, ikke gift.
Joda enig i at det er forskjell på dobbeltseng og dobbeltrom. Det va r måten hotellet håndterte forespørselen / klagen på som gjorde meg irritert. Et hyggelig og høflig svar ville gjort saken en helt annen selvom de ikke hadde kunne gi oss et annet rom.
Vært der flere ganger og opplevd kun strålende service og hjelpsomme ansatte.
Tilstelninger hvor det et 500-600 personer er booket over ett år i forveien, heldig at dere fikk rom, spesielt om dere var der sist helg f.eks.
Jeg var der for en stund siden og glemte rettetangen. De sendte den pent hjem på oppkrav. Helt OK service for min del, altså. Men veldig stort, og med mange gjester og kø ved buffeten. Hadde ikke vært førstevalget mitt for en romantisk tur.