Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Dagens skryt: G-sport og Skogstad

#1

celebelen sa for siden:

Ville fikk hull i Skogstaddressen sin for litt siden, det var en søm midt på rompa som gikk. Jeg tok den med på G-sport (hvor jeg kjøpte den i oktober) i dag, og viste den fram. Kvitteringen hadde jeg selvfølgelig ikke lenger.

Egentlig skulle visst reklamasjoner først sendes til Skogstad for vurdering, men siden det var helt tydelig at det var sømmen som var gått, og Skogstad "pleier å være greie på slikt" fikk jeg en ny dress på flekken. Og G-sport kan være ganske sikre på at jeg handler der neste gang vi skal kjøpe utedress.


#2

millact sa for siden:

Det er bra kundeservice, ,ja!


#3

Avatar sa for siden:

Selv om det skulle bare mangle er det godt de kan kundeservice. :nikker:


#4

Gaia sa for siden:

Tatt i betraktning at du ikke hadde kvittering var dette virkelig usedvanlig god kundeservice! Jeg skjønner godt at du er fornøyd.


#5

Amuseme sa for siden:

:riktig:


#6

Isbjørn sa for siden:

Det var godt. Leste nettopp at man ikke må ha kvittering om man skal reklamere, det skal gå greit uten. Kommet sikkert an på type vare, kanskje?


#7

celebelen sa for siden:

Lurer på om det er sånn at du må sannsynliggjøre at den er kjøpt der.


#8

Amuseme sa for siden:

Tror det kan holde med å ta med kontoutskrift til butikken og vise kjøpet. Problemet er muligens om det kun står G-Sport på utskriften. Da kunne i utgangspunktet kjøpet vært foretatt i en annen G-Sport butikk, men er ikke sikker.


#9

Isbjørn sa for siden:

Mulig. Eller man kan kontakte produsent direkte.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.