Iphonen min døde for tre veker sidan. Den ville rett og slett ikkje lade lengre. Forhandlar sendte den inn til reparasjon. Status siste to vekene har vore at dei "jobbar med den". Tre veker utan dagbok, spel, meldingar, påminningar, hugselappar, notat og ikkje minst telefon-funksjon er jammen lenge!
Kor lenge aksepterer ein at dei "jobbar med den". Kor lang tid kan det ta, liksom? :vetikke:
Tre uker hadde jeg aldri funnet meg i at de skulle bruke på reparasjon uten lånetelefon. :eek: Ring og purr på de og si du i det minste må få lånetelefon om de ikke snart er ferdig.
Kunne få lånetelefon, men berre ein gamaldags sak som kun duger til å sende meldingar og ringe med.
Eg har jo sagt at dette blir for dumt, at eg har mista tolmodet, men dei ristar berre på hovudet og seier at dei ikkje kan gjere noko meir ettersom Apple jobbar med den.
Da ville jeg rett og slett mast til de ble drittlei,er jeg redd. :knegg: Vet at man ikke får ny sånn med det første,men likevel er nå tre uker i overkant av hva min tålmodighet hadde tålt også,ja.
Å låne en "vanlig" telefon er ikke et produkt som dekker de samme behovene, og dermed ikke en fullgod utlånsprodukt i dette tilfellet. Skal de bruke så lang tid da, så får de evt. gjøre en omlevering - altså gi den en ny telefon. Evt. velge å heve kjøpet...
Kan eg, etter 11 månader, heve kjøpet? Dei har ikkje tilsvarande telefon, seier dei. Dei veit ikkje kvifor det tar så lang tid. Apple seier stadig at dei jobbar med saka. Forhandlar seier at det er heilt normalt at det tar opp til seks veker. :himle: Me er no inne i den fjerde veka, og me reiser snart på ferie.
Ja, hvis de under en reklamasjon bruker så lang tid kan det være grunn til å heve kjøpet. Dette er en mulighet man har innenfor hele garantiperideon. Det kan være en viss avkortning i hva du får tilbake av penger ettersom det har vært en bruksnytte i peroden du har hatt telefonen.
Om de skal omlevere og ikke har tilsvarende modell, må de gi deg noe som er bedre. Slik situasjonen ellers er i dag bruker jo folk telefonen egentlig ganske lite til å snakke og sende sms - annen type bruk er mer primærbruksområdene, og en evt. lånetelefon må da kunne klare dette....
Jada, det gjer den, heldigvis. Men at det skal ta fem veker å fikse noko såpass enkelt er ubegripelig. Apple sendte eit vurderingsskjema. Dei fekk beskjed om kva eg meinte om både dei og lokal forhandlar som korkje hadde lånetelefon eller tid til å ringe.
Nei, ikkje når dei lovar å ringe og sjekke kor langt dei har kome i prosessen, men ikkje får tid. Eller når dei ikkje får tid til å ringe meg for å oppdatere når dei først har informasjon å komme med. Eller at dei ikkje har adekvat lånetelefon. Derfor er eg heller ikkje nøgd med forhandlar sin sørvis her.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.