Jeg har reist med Norwegian til New York. Og flyet var 4,5 time for seint avgårde fra New York. Jeg antar jeg får avslag, men tenkte likevel å klage/søke kompensasjon for dette.
Noen som vet hvordan man går frem? Er det nok å sende epost?
Jeg satt fire timer i flyet fra Alicante før sommeren. Det eneste vi fikk var drikke og et måltid. Noe annet klarte jeg heller ikke lese meg til at jeg hadde rett på.
Siden dette er Norwegian og da sikkert Dreamlineren, så ville jeg sendt en forespørsel til selskapet. Kjos har vært i oppvaskmøte med Boeing i dag, og så vidt jeg forsto så hadde han kjørt dem ganske hardt, og all skyld for forsinkelser er lagt på Boeing. Så for alt jeg vet så kan det hende at Norwegian har fått til en deal på kompensasjon for de som er rammet av disse forsinkelsene.
De sa på nyhetene tidligere i kveld at ved så lange flyvninger (over 3500 km?) var kompensasjonen på 600 euro hvis forsinkelsen var mer enn fire timer.....
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.