Jeg må skryte av Moods of Norway. For de fortjener skryt!
Jeg bestilte 2 boksere til min kjære mann til jul. Fra Moods of Norway sine nettsider. Pakken kom, jeg hentet den hjem og pakket den bort til en kveld jeg var alene hjemme. I slutten på forrige uke var den kvelden, og først da åpnet jeg pakken. Og oppdaget at det slettes ikke lå noen bokser i pakken, men en ullgenser, og en annen sin ordre. Verdien på den var nok mer enn de to bokserne, men mannen trenger en liten fornying på det lille under, så jeg ringte kundeservice på fredag og forklarte at jeg hadde fått en annen sin ordre i min pakke.
Den hyggelige karen jeg pratet med måtte sjekke litt opp i hva som var skjedd, og en liten halvtime etter samtalen så fikk jeg denne mailen:
Og nå tikket det nettopp inn en sms om at det ligger en pakke fra Moods of Norway på posten og venter på meg!
:knegg:
Det er ikke sikkert at den andre mottakeren ble like begeistret som jeg. Men jeg tror og håper at hun opplevde like rask og hyggelig kundeservice.
Jøss, det må jeg si.
Men jeg har lik opplevelse når jeg har handlet i butikk også må jeg si. :jupp: Og de har også veldig bra ordning ift gavekortene sine. De har i utgangspunktet en "holdbarhet" på 1 år, men får man ikke brukt det innen året er omme, kan man bare ta kontakt så får man forlenget utløpsdatoen uten problemer. Og som de sier: Kommer du etter 2 år eller til og med 3 år uten å ha avtalt på forhånd, så får du bruke kortet likevel.