Eg kjøpte ny iPhone 6 like etter jul (dagen før prisen gjekk opp, faktisk. :knegg: ). Eg bruker han veldig mykje til musikk, lydbok og liknande. Når eg har telefonen liggjande i jakkelomma, medan eg er ute og går eller liknande, skal det veldig lite til før headsettet kobler seg ut og musikken eller podcasten går på pause. Eg må stadig lirke på pluggen til headsettet for å få lyd. Er dette noko ein klager på eller er det bare sånn det er?
Eg bruker original-headsettet til telefonen, eller eit som eg bestilde via Telenor, då eg kjøpte telefonen.
Og når ein har kjøpt telefon gjennom mobiloperatør, klager eg eventuelt til Telenor eller direkte til Apple?
Ja, klag til de du har kjøpt mobilen av så fort som mulig. Apple er veldig strenge, så dersom du er så uheldig og får en sprekk i glasset eller noe sånt, så kan man egentlig bare glemme å få noe på garantien, uavhengig om det har noe med skaden å gjøre eller ikke. :beentheredonethat:
Har du sjekket om det er på samme måten med et annet headset? Jeg har opplevd det samme med min, men når jeg prøvde med et annet headset så er det ingen problem. Overgangen mellom plugg og ledning er et svakt punkt.
Åh? Eg har motsatt erfaring. Min gamle iPhone 4 slutta GSM-sendaren å virke og då fekk eg ny tross sprekk i glasset. Men eg har høyrd at dei har fuktindikator inni telefonen, sånn at dei lett kan sjå om telefonen har blitt utsett for fukt, når dei åpner han. Og dersom det er fuktskade er det ikkje garanti. Det blir lett fuktskade med knust glass.
Eg har to headset eg har prøvd. Kan prøve eit tredje. Det kan hende det er headsettet, ja.
For øvrig går han veldig ofte inn på Talekontroll-menyen, når eg lirker på pluggen til headsettet. Er det normalt?