Forhistorie:
Mannen gikk på den lokale Coop Prix og fikk medlemskort til Coop. Betalte inn 300,- i depositum og fikk papirkortet som er midlertidig til man får det skikkelige kortet. Dette var i november.
Månedene gikk og ikke noe nytt kort kom. Vi brukte papirkortet i mellomtiden, men begynte å stusse på om det ikke skulle komme noe kort, da vi var midt i januar.
Jeg tok kontakt med Coop Medlemsservice via mail og etter halvannen uke svarte de meg, og etter en del mailer fram og tilbake konkluderte de med at det ikke FANTES noe medlemsnr som det vi oppgav, og ikke noe medlem med min manns navn.
De videresender mail til den lokale Coop Prix og det er det siste vi hører. Dette var i midten av februar.
Vi har sendt mail på mail til Coop sentralt, har vært nede på Prix'en her og der vet de ingenting...hun som tok i mot pengene fra min mann husker det knapt, men påstår at alle nye medlemsskjemaer er sendt inn. Jeg har prøvd å ringe medlemsservice uten resultat. Nå begynner jeg å bli sur!
Ikke bare har vi betalt inn 300,- som er forsvunnet (det er ikke så mye penger kanskje, men mye nok) men vi har jo helle ikke fått bonusene fra handlingen, siden kortet ikke er registrert.
Men uansett så skal han ha fått en kvittering på de 300 kronene han har innbetalt kontant. Det er jo nesten mellom dere og butikken. Dere har jo papirmedlemskortet dere har fått som bevis, så dette får jo butikken ordne opp i at ting ikke har gått som det skal. Jeg har hatt coop kort i mange år og det er ikke lenge siden de bestilte et nytt kort til meg på butikken, og det tok ikke mange dagene før jeg hadde det i posten.
Men når butikken står på sitt at de har gjort alt riktig, Coop sentralt bare videresender all mail til Coop lokalt og ingenting skjer? Hva da?
Papirkortet har vi ja, og hun på butikken husker vagt at han tegnet medlemskap...men påstår at alle skjema er sendt inn.
Nei, man får det når man registrerer seg. Men min mann tenkte ikke på å ta noe mer enn kortet (som de gav han) og tenkte ikke at han skulle ha noe annet.
Da har vel skjema blitt borte og dere får jo bare fylle ut et nytt uten å betale nytt engangsbeløp til butikken. De har jo bevis på at dere ikke er blitt registrert, så det er jo ikke verre for dem enn å sende inn på nytt. Pengene dere betalte inn må jo ha blitt av et sted. Det står sikkert noe sted på papirkortet deres datoen det ble utstedt? Så skal det jo ikke være så vanskelig å finne ut av det for butikken.
Skulle tro det ja. Jeg sa til dem at de kunne utstede et nytt, men DET ville de ikke nei. "Det kan vi ikke gjøre før vi vet hva som har skjedd med det første!" :gaah: Nevnte jeg at denne butikken er IKKE en vi velger å handle i til vanlig? elendig service fra A-Å
Har det funket å levere dette papirkortet for å få registrert inn det dere handler så MÅ det jo være mulig å finne ut hvor mye dere har handlet via dette kortet vel.
Lurer på om noen fra Coop Økonom BA er her inne jeg? :paranoid: For i dag fikk vi svar. Og vi får nytt kort, og de skulle finne ut hvor mye vi hadde handlet for så vi skulle få godskrevet alt.
Så hvis bare det skikkelige kortet nå kommer i posten, så skal jeg være happy snappy. :glis: