Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Netflix-spørsmål

#1

Storm sa for siden:

Jeg har fått smart-TV og kan endelig se litt Netflix jeg også (tidligere har bare barna sett på sine iPad'er). På fredag så jeg nesten hele filmen Barnepiken/The Help, og har både i går og i dag prøvd å se den ferdig, men får opp at den er "unavailable for streaming". Hvorfor? :confused:


#2

Fløyel sa for siden:

Ustabilt internett? Det går fint an å gå tilbake å se resten av filmen, de gangene vi får feilmelding prøver vi bare litt senere (vente 2-3 minutter).


#3

Storm sa for siden:

Nei, det er ikke derfor, for vi har sett andre ting på Netflix, både på tv og iPad i går og i dag. :vetikke:


#4

Ru sa for siden:

Du kan bare se på to dingser om gangen, med mindre du har utvidet abb.
Steng appen på iPader og andre dingser, og prøv igjen.


#5

Fløyel sa for siden:

Ja, det er antall brukere også... Vi har 4, det var ikke all verden i prisforskjell.


#6

Nima sa for siden:

Jeg finner ikke barnepiken på netflix, har du en annen versjon, fra USA eller noe?


#7

jolie sa for siden:

Den er ikke tilgjengelig for streaming fra USA-versjonen heller. Kanskje den ble tatt ut av biblioteket nylig.


#8

Storm sa for siden:

Kan prøve det, nå har barna dratt til faren.

Har vanlig, "norsk" Netflix ja. Så ergerlig hvis den ble tatt ut mens jeg var halvveis i filmen. :( Jaja, får anta happy ending.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.