Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

"Din dialog med nav"- er det saksbehandler som svarer?

#1

Ine sa for siden:

Oppdaget denne kommunikasjonsformen på nav.no, eller "ditt nav", altså "Din dialog med nav". Man kan spørre om noe ang sin sak, så skal man få svar innen to arbeidsdager.

Jeg lurer på om noen vet om det er din (min) saksbehandler som svarer? Altså, blir dette det samme som å ringe saksbehandler, og at de skal ringe tilbake innen to arbeidsdager, bare at dette er skriftlig? Vil det si at det ikke er noe vits å skrive de samme spørsmålene i en epost til saksbehandler?


#2

Albertine sa for siden:

Det er kontaktsenteret som svarer, altså ikke din saksbehandler.


#3

Ine sa for siden:

OK, takk for svar!


#4

Olifant sa for siden:

Kontaktsenteret svarer på det de kan.
Andre henvendelser blir videresendt din veileder.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.