Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Byttet mobilabonnement, men har fremdeles det gamle på gammel telefon?

#1

Bille sa for siden:

Weird. Jeg har byttet abonnement fra OneCall til Djuice i dag og benyttet samtidig anledningen til å bytte telefon (jeg er en som arver etter mannen min..). Byttet skjedde kl. 9, da kom Telenor 4G opp på den nye telefonen. Men jeg har fremdeles NetCom på den gamle telefonen, og det går også fremdeles an å ringe ut fra denne. Så da virker det som om jeg har dobbelt abonnement akkurat nå. Skal ikke det ene slutte å virke når det andre starter opp?


#2

mrc sa for siden:

Hvis man ringer nummeret ditt, hvor havner du da?
Ville sjekket statis på kundesidene til OneCall. Evt. da også bare lagt igjen en melding til dem at abo-et skulle ha vært portet, men at det fortsatt er aktivt - da bare i henhold til at du har gitt beskjed og at de ikke skal fakturere deg videre.


#3

Bille sa for siden:

Jeg kan fremdeles ringe ut og inn. MEn ringte Djuice og de sa det kunne ta noen timer. Uten at jeg blir dobbeltfakturert på noen måte likevel. Så satser på det.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.