Hva er den beste e-postadressen (dvs det som står før @) å bruke til kunder og andre forbindelser? Dvs en mailadresse som alltid leses av noen og i vårt tilfelle brukes flittig. Mest mot norske forbindelser, men også noen utenlandske som leverandører.
Kommer litt ann på størrelsen av bedriften, tenker jeg. Og skal dere sende Mail fra den eller er den bare et kontaktpunkt? Hvis jeg skal sende Mail til bedrifter jeg ikke kjenner velger jeg ofte kundeservice@ eller salg@.
Ja, vi sender fra denne idag også. Vi har [email][email protected][/email] (no ettersom vi finnes i mange land) idag. Jeg vurderer om vi skal beholde den og ha en annen bedre som ikke er i Brønnøysundregisteret. Det kommer fryktelig mye reklame på den som er registrert i Brønnøysundregisteret og det er ikke optimalt å få inn blant viktige e-poster fra kunder.
Kundeservice hadde fungert ettersom det er kundeservice som tar hånd om e-posten som kommer inn, men vet ikke om det er optimalt for kontakt med utenlandske leverandører.
[email][email protected][/email] ev. [email][email protected][/email] kan jeg sjekke om de er ledige men ser litt kjedelig ut å sende markedsinfo fra, eller?
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.