Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Bestilling fra Lego.com

#1

zinatara sa for siden:

Jeg har bestilt en julegave derfra i år og begynner å bli litt nervøs. Bestilte gaven den 1 desember og den 4 desember fikk jeg en mail om at den var sendt med et sporingsnummer som skulle virke i løpet av 24 timer. Når det hadde blitt den 9 og sporingen ikke virket ennå sendte jeg en mail til kundeservice som jeg ennå ikke har fått svar på.

Kan jeg regne med at den kommer til jul? Eller bør jeg begynne å tenke på alternative julegaver? For jeg har ikke mulighet til å finne samme legosett i butikkene her og det var en så utrolig perfekt gave.


#2

Nenne sa for siden:

De har ikke et telefonnummer da?

Jeg synes det har gått veldig greit å bestille derfra tidligere i hvert fall.


#3

Kirsebær sa for siden:

Ta bilde av legoesken og lage et "gavekort" til mottaker? Si at gaven er på vei i posten?

Om den ikke rekker fram i tide, mener jeg.

Og ja, ring dem. :jupp:


#4

~TM~ sa for siden:

Jeg ville ringt. Min erfaring med kundeservice der er upåklagelig.


#5

zinatara sa for siden:

Ringte dem og fikk snakke med noen. De da at DHL hadde gjort en feil og stoppet forsendelsen i tollen. Men at de regnet med at det ble sendt videre i løpet av en dag eller to og at jeg skulle ha det i tide til jul. Så krysser fingrene for det.


#6

zinatara sa for siden:

Nå er jeg litt spent på hva som skjer her. For et par dager siden fikk jeg et nytt sporingsnummer fra Lego og i dag ringte DHL for å avtale levering i morgen. Men samtidig sier postappen at det originale sporingsnummeret er på vei og vil komme til postkontoret på 23 desember. Så får jeg plutselig dobbelt opp nå? Regner med jeg bare får la den siste gå i retur, men rart at de ikke har sendt mail om det.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.