Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Georg Jensen og service

#1

Frøydis sa for siden:

Jeg bestilte denne toppstjerna fra Georg Jensen sist uke, og den kom med Postnord fredag. Pakken var merket med skadet under forsending, så jeg måtte ta kontakt med Postnord om det var skade på varen.

Som regel pleier jo varen inni å være grei, men stjerna var deformert... Den er så stiv i metallet at det ikke gikk an å fikse på den heller, så jeg sendte Postnord en epost i dag.

Siden jeg ikke fikk svar, ringte jeg til kundeservice på Georg Jensen, og hun synes synd i meg som sannsynligvis ikke hadde stjerne å ha i treet til jul, og skulle sende en returslipp, så skulle de ta det med Postnord.

Timene gikk og jeg fikk ingen epost fra dem, så jeg etterlyste da jeg måtte skive slippen ut på jobb. Da fikk jeg til svar at de ikke så det nødvendig at jeg skulle returnere stjerna, og ny stjerne var på tur med postnord allerede! Snakker om service! Og jeg er superhappy for at jeg får stjerne å ha i treet til jul! :lykkelig:


#2

millact sa for siden:

Å, så godt at det løste seg! Nydelig stjerne!


#3

Taien sa for siden:

Den stjernen er den mest nydelige jeg vet om. Det er min store ønske å ha (jeg må bare spare en god stund først...) Så fantastisk service av Georg Jensen- folkene.


#4

Frøydis sa for siden:

Ja, jeg ble skikkelig glad! Stjernen er virkelig nydelig. Hadde vært tomt i toppen av treet uten stjerne.


#5

veobra sa for siden:

Min erfaring er at skikkelig butikker gjør sånne ting. Veldig bra dere får ny stjerne til jul.

Jeg ønsker meg veldig sånn stjerne. Men jeg synes den er for dyr å kjøpe sånn bare til meg selv og alle som gir gave til meg synes visst det samme. :knegg:


#6

Frøydis sa for siden:

Jeg synes også den er dyr, men jeg har råd til det. Og det var den fineste stjerna jeg fant.


#7

Nenne sa for siden:

Flott service! Så bra da. :)


#8

Pamina sa for siden:

Den stjerna har jeg også investert i, i år, jeg gleder meg til å sette den i toppen av treet. Den er så fin!


#9

Timar sa for siden:

Den julestjerna skal stå i toppen av vårt tre i år også. Den er så fin!!! Jeg har kjøpt den som gave også, i forgylt utgave.

Super kundeservice!


#10

millact sa for siden:

Viktig å kjøpe noe man liker! For endel år siden kjøpte jeg med adventsstake fra Georg Jensen fordi jeg likte den. Har den enda. Tenker det er viktig å av og til unne seg noe ekstra fint.:dulte:


#11

Frøydis sa for siden:

Helt enig! Jeg har unnet meg masse fint i det siste, fordi jeg fortjener det. :klemme:


#12

Charlie sa for siden:

For en fin historie. Var litt betenkt på hvordan det ville gå da jeg begynte å lese, men her ble det skikkelig julestemning. :nissefnis:


#13

Geitrams sa for siden:

Så flott at det ordnet seg! De fleste bedrifter er tjent med god service, da går gjerne jungeltelegrafen ;)

Vi har forøvrig den stjerna i forgylt utgave, den er nydelig :)


#14

Teflona sa for siden:

Flott service! Og bra de ordnet det slik, for PostNord kunne du ha fått slite med, her snakker jeg med virkelig erfaring. :knegg:


#15

Fluke sa for siden:

Det var super service da! (Postnord har jeg bare hørt dårlig om, så tror det var vest for deg at du slapp ta det med dem)


#16

Frøydis sa for siden:

Har prøvd å ringe Postnord før, og fikk aldri svar.


#17

Blånn sa for siden:

Åååå, den har jeg så lyst på. Men kommer på det etter at julegaveønskene er sendt ut. :(


#18

Carpe Diem sa for siden:

Nydelig stjerne! Så flott at det ordnet seg :jupp:

Kan jeg spørre hva den koster?:)


#19

Teflona sa for siden:

Jeg endte med å sende mail til direktøren, da ordnet det seg, gitt.


#20

Fløyel sa for siden:

Den stjerna har jeg også - veldig fornøyd.

Men for en flott service fra Georg Jensen! Klarer du å varme opp stålet til den deformerte stjerna så klarer du kanskje å få rettet den litt? Den gjør seg veldig i vinduet også med sløyfa.


#21

Frøydis sa for siden:

Jeg skal innrømme at jeg fiksa den litt og skal henge den i et vindu. Får meg ikke til å kaste den.

Den koster ca 520 kroner. På salg.


#22

Nessie sa for siden:

Så bra! :D
Jeg ser den finnes i to størrelser, hvilken en har du? :gruble:


#23

Frøydis sa for siden:

Jeg kjøpte medium. Mer enn stor nok synes jeg.


#24

nokon sa for siden:

Så bra!

Eg har fått liknande service hos Adlibris nå i adventen. Eg har bestild ein julegave som har blitt borte i posten, fått tilsendt ny gave og avtalt at eg skal returnere boka når ho dukker opp. Det er veldig fint med butikkar som yter ekstraservice nå før jul!


#25

Taien sa for siden:

Jeg opplevde forresten noe lignende da jeg handlet fra Amazon.uk tre-fire år tilbake. Jeg hadde handlet noen leker som skulle ankomme etter to uker. Etter 4 uker var de enda ikke kommet, og det nærmet seg jul med stormskritt. Jeg tok kontakt med dem på mail, og de var fantastiske. De sporenstreks sendte ny leke med ekspress. De sa først at jeg bare ikke skulle hente ut dem gamle pakken om den kom. Så gikk det noen få timer og jeg fikk kontramelding, kom leken skulle jeg bare beholde den! "You might sell it or give it to someone else." skrev de. Helt utrolig. (De kom forresten etter åtte uker, og ble gitt til en god venninne med like gamle barn. :glis:)


#26

frukt sa for siden:

Så bra! Har veldig god erfaring med Amazon selv. :jupp:



#28

Frøydis sa for siden:

Ny stjerne er i hus! Gleder meg til å sette den på treet i morgen. :lykkelig:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.