Jeg bestilte denne toppstjerna fra Georg Jensen sist uke, og den kom med Postnord fredag. Pakken var merket med skadet under forsending, så jeg måtte ta kontakt med Postnord om det var skade på varen.
Som regel pleier jo varen inni å være grei, men stjerna var deformert... Den er så stiv i metallet at det ikke gikk an å fikse på den heller, så jeg sendte Postnord en epost i dag.
Siden jeg ikke fikk svar, ringte jeg til kundeservice på Georg Jensen, og hun synes synd i meg som sannsynligvis ikke hadde stjerne å ha i treet til jul, og skulle sende en returslipp, så skulle de ta det med Postnord.
Timene gikk og jeg fikk ingen epost fra dem, så jeg etterlyste da jeg måtte skive slippen ut på jobb. Da fikk jeg til svar at de ikke så det nødvendig at jeg skulle returnere stjerna, og ny stjerne var på tur med postnord allerede! Snakker om service! Og jeg er superhappy for at jeg får stjerne å ha i treet til jul! :lykkelig:
Den stjernen er den mest nydelige jeg vet om. Det er min store ønske å ha (jeg må bare spare en god stund først...) Så fantastisk service av Georg Jensen- folkene.
Min erfaring er at skikkelig butikker gjør sånne ting. Veldig bra dere får ny stjerne til jul.
Jeg ønsker meg veldig sånn stjerne. Men jeg synes den er for dyr å kjøpe sånn bare til meg selv og alle som gir gave til meg synes visst det samme. :knegg:
Viktig å kjøpe noe man liker! For endel år siden kjøpte jeg med adventsstake fra Georg Jensen fordi jeg likte den. Har den enda. Tenker det er viktig å av og til unne seg noe ekstra fint.:dulte:
Men for en flott service fra Georg Jensen! Klarer du å varme opp stålet til den deformerte stjerna så klarer du kanskje å få rettet den litt? Den gjør seg veldig i vinduet også med sløyfa.
Eg har fått liknande service hos Adlibris nå i adventen. Eg har bestild ein julegave som har blitt borte i posten, fått tilsendt ny gave og avtalt at eg skal returnere boka når ho dukker opp. Det er veldig fint med butikkar som yter ekstraservice nå før jul!
Jeg opplevde forresten noe lignende da jeg handlet fra Amazon.uk tre-fire år tilbake. Jeg hadde handlet noen leker som skulle ankomme etter to uker. Etter 4 uker var de enda ikke kommet, og det nærmet seg jul med stormskritt. Jeg tok kontakt med dem på mail, og de var fantastiske. De sporenstreks sendte ny leke med ekspress. De sa først at jeg bare ikke skulle hente ut dem gamle pakken om den kom. Så gikk det noen få timer og jeg fikk kontramelding, kom leken skulle jeg bare beholde den! "You might sell it or give it to someone else." skrev de. Helt utrolig. (De kom forresten etter åtte uker, og ble gitt til en god venninne med like gamle barn. :glis:)