Eldste fikk ny mobil til jul, en iphone 4S. Forsøkte å ringe henne i dag. Hun har et abonnement fra Chess på den (Netcom). Det er dårlig lyd, lavt rett og slett. Hva kan det være? Er det Netcom? Eller er det telefonen? Den er helt ny.
Jeg måtte bytte fra Netcom til Telenor pga dårlig lyd i 4S. Her i området vet jeg flere som har samme problem, så Netcom har nok dårligere dekning her. Ikke hatt problemer med Telenor, men nå er det 5S jeg har.
Jeg har også 5S og Telenor, så min første mistanke var Netcom. Kan godt hende hun heller må ha Telenor abonnement, ja. Får se om vi kan dra innom et sted mandag og sjekke.
Det kan være dere ikke har tatt av beskyttelsesplasten på fronten av telefonen, slik at den ligger over mikrofon/høyttaler. Greit å finne ut av det, før du står i butikken for å klage har jeg hørt. :flau:
Eplekjekke tjueåringer får nemlig full uttelling for blondinefordommene sine når slik skjer...