Trenger tips til brukbart program for å føre regnskap for en forening, helst noe som fins i skyen så vi slipper å knytte det til én persons datamaskin.
Skal ikke brukes til kontingentinnkreving, det tar "landsforbundet" seg av, men vi har noen aktiviteter i løpet av året. Muligheten for prosjektregnskaper bør også være der.
Helst bør det være så enkelt at også ikke-regnskapskyndige kan ta kasserer-vervet i framtiden.
Helst ikke så dyrt heller, naturligvis.
Tar imot tips med takk. Hva bruker du og din forening?
Jeg jobber i Mamut i dag. Den funker fint for produksjonsbedriften, men den er ikke optimal for samvirkedriften (flere brukere, rundt 200 medlemmer, lite budsjett, behov for kontingenthåndtering, crm, dugnadsadministrasjon mm.).
Takk for tips om styreweb. Den ser mer passende ut, ser relativt rimelig ut og skal prøves med det første. :jupp:
Husflidslaget bruker Visma e-accounting, jeg husker ikke hva det koster. Men om du kontakter Visma kan de sikkert gi noen tips om hvilket program som passer best, mener jeg chattet med en der. Det er forøvrig Visma som eier e-conomic også nå.