Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Karamell trenger routerhjelp igjen

#1

Karamell sa for siden:

Vi har en Jenssenrouter med tre antenner som har både 5G og 2D. I tillegg har vi en extender fra Negetar som også har 5 og 2 G. Dette fungerte fint til i dag da kontakten til routeren ble tatt ut. Jeg klarte fint å koble meg på igjen etterpå, men det klarte ikke de andre. Mannen koblet ut kontakten igjen og eter det kom ikke jeg meg heller inn. Plutselig ser vi at vi har fått et nytt nettverk i tillegg som slutter på Re5G. Dette kan vi som har 5G nå koble oss på, men junior sin PC og PS4 har ikke 5G og kan dermed ikke koble seg på.

Hva har skjedd?? And how do I fix it??


#2

mrc sa for siden:

Ikke helt sikker på hva som har skjedd. Får dere logget inn på ruterens webgrensesnitt hvis dere er koblet til med kabel?

Universalsvaret: Fabrikksinnstillinger på ruteren og sett ting på nytt.

For framtiden; Hold deg unna Jensen of Scandinavia-produkter....


#3

Karamell sa for siden:

  1. Ja, Vi fikk hjelp av kundeservice.
    2: Nei det hjalp ikke, derfor kabel og kundeservice.
    3: Fikk anbefalt av Elkjøpselger ...

Det fungerer nå, men vi måtte inn med kabel rett fra router til PC og legge inn ny kanal.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.