Er det bare meg dette skjer med? Tre ganger nå har de ikke hatt noe i bestillingen min på lager og dermed refundert deler av summen til meg. Syns det er utrolig irriterende at de ikke kan ha et bestillingssystem som forhindrer at man kan kjøpe varer de ikke har på lager. Når de i tillegg bruker flere dager på å sende mail om dette og refundere pengene er det ikke akkurat så greit når det er ting man gjerne skulle hatt litt raskt.
Kanskje jeg bare har hatt maks uflaks, men syns det er fryktelig irriterende. Nå var det fjellsko til storesøster. Sist gang hadde jeg bestilt en bukse og jakke i samme farger til lillesøster og fikk kun jakka. Det ordnet jeg ved å få svigermor til å dra på en xxl butikk og kjøpe buksa der siden jeg skulle ha det i stedet for hel utedress på sfo.
Sånn, da er fjellsko bestilt fra en annen nettbutikk med rask leveringstid. Så krysser jeg fingrene for at de passer. Hun må nesten rekke å gå dem inn før hun skal på haik. Herrefred så mye penger jeg har brukt på friluftsutstyr til henne, nå får hun bare være speider i noen år fremover tror jeg. ;)
Jeg har vært på speiderforeldremøte nå i kveld for å få info om kretsleiren til sommeren. Må ut og handle mer ting ser jeg og ikke minst få laget leirbålskappe. Og jeg syr ikke engang!
Akkurat samme formål jeg handler til. Blir jo sikkert strålende vær siden jeg har handlet støvler, gummiregntøy og yttertrekk til soveposen.
Her var det visst ikke tradisjon for leirbålskappe, men vi kunne sy dersom vi ønsket det. Og da måtte vi visst applikere skjoldet til speidergruppa på den. Akkurat å sy en kappe i ull er jo ikke noe problem, men applikering er ikke min favorittgreie. Så får se om jeg gidder. Hun har jo vært på mange turer på kaldere tider av året uten og klart seg helt fint. Tenker jeg sender med både ullundertøy og ullgenser i tilfelle kjølige kvelder.
Tror vi har mesteparten i hus nå men ser hun trenger støvler, et vanntett trekk til soveposen, kanskje ny skallbukse mm. Greit å få ordnet nå snart og slippe å stress med det i siste liten.
Jeg har jo også fått alt jeg har bestilt de fleste gangene. og at det av og til kan bli feil i varetellingen er greit, men nå syns jeg det ble litt mye. Og i tillegg bruker klarna et par dager på å refundere pengene når jeg har betalt med kort. Kan jo hende at jeg har hatt veldig uflaks, men det gjør jo at jeg kommer til å vurdere om det er noe jeg trenger såpass raskt at jeg ikke gidder å risikere det samme neste gang.
Har bestilt disse til henne nå og håper de blir bra. Fikk iallefall gode omtaler på nettet.
Bestilt to ganger i det siste og begge gangene har det vært ting som de har vært tomme for. Sen beskjed, sen levering.
Så ikke så fornøyd med servicen der.