Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Retur til ko:ko

#1

Filifjonka sa for siden:

Jeg har ikke kjøpt noe derfra før, og skjønner ikke helt returordningen. Pakken ble levert med Post Nord og hentet i butikk, men jeg finner ikke noe returskjema på nettsiden. Må jeg sende den tilbake med vanlig post?


#2

Myria sa for siden:

Jeg har ikke bestilt fra denne nettbutikken, men generelt ligger returskjema enten i pakken eller den ble sendt på epost (kanskje som et vedlegg du ikke har lagt merke til).


#3

Filifjonka sa for siden:

Ja, det er jo vanlig, men det var ikke noe verken i pakken eller i mail. :( Jeg har printet ut angrerettskjema fra en mail jeg fikk.


#4

Bluen sa for siden:

Det er ikke helt proft, dessverre. Jeg har sendt i retur både med vanlig post og levert det samme sted som jeg hentet. Ved sistnevnte prosess tok det 1 måned og 20 dager før pakken dukket opp hos KO:KO. :gal: Jeg fikk purringer fra Klarna trass i at jeg kunne vise til SMS-kvittering på innlevert retur. Tror nesten jeg vil anbefale å sende returen som vanlig post.


#5

Filifjonka sa for siden:

Siste gang jeg bestiller noe derfra .. :(


#6

-ea- sa for siden:

Tror jeg ringte dem den gangen jeg skulle returnere. Kan ikke huske hvem som dekket portoen da, men husker heller ikke at det var noe trøbbel med å få pengene igjen så det gikk nok greit.


#7

Filifjonka sa for siden:

Det står at kunden selv betaler returporto. Men det burde jo likevel stå hvordan returen skal foregå.


#8

-ea- sa for siden:

Hvis det er kunden som betaler returporto så er det kunden som bestemmer sendingsmåten tenker jeg.


#9

trøtt sa for siden:

Jeg sendte med vanlig post, og det gikk helt uten problemer.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.