Filifjonka sa for siden:
Jeg har ikke kjøpt noe derfra før, og skjønner ikke helt returordningen. Pakken ble levert med Post Nord og hentet i butikk, men jeg finner ikke noe returskjema på nettsiden. Må jeg sende den tilbake med vanlig post?
< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?
Shopping, tips, spørsmål og svar.
Filifjonka sa for siden:
Jeg har ikke kjøpt noe derfra før, og skjønner ikke helt returordningen. Pakken ble levert med Post Nord og hentet i butikk, men jeg finner ikke noe returskjema på nettsiden. Må jeg sende den tilbake med vanlig post?
Myria sa for siden:
Jeg har ikke bestilt fra denne nettbutikken, men generelt ligger returskjema enten i pakken eller den ble sendt på epost (kanskje som et vedlegg du ikke har lagt merke til).
Filifjonka sa for siden:
Ja, det er jo vanlig, men det var ikke noe verken i pakken eller i mail. :( Jeg har printet ut angrerettskjema fra en mail jeg fikk.
Bluen sa for siden:
Det er ikke helt proft, dessverre. Jeg har sendt i retur både med vanlig post og levert det samme sted som jeg hentet. Ved sistnevnte prosess tok det 1 måned og 20 dager før pakken dukket opp hos KO:KO. :gal: Jeg fikk purringer fra Klarna trass i at jeg kunne vise til SMS-kvittering på innlevert retur. Tror nesten jeg vil anbefale å sende returen som vanlig post.
Filifjonka sa for siden:
Siste gang jeg bestiller noe derfra .. :(
-ea- sa for siden:
Tror jeg ringte dem den gangen jeg skulle returnere. Kan ikke huske hvem som dekket portoen da, men husker heller ikke at det var noe trøbbel med å få pengene igjen så det gikk nok greit.
Filifjonka sa for siden:
Det står at kunden selv betaler returporto. Men det burde jo likevel stå hvordan returen skal foregå.
-ea- sa for siden:
Hvis det er kunden som betaler returporto så er det kunden som bestemmer sendingsmåten tenker jeg.
trøtt sa for siden:
Jeg sendte med vanlig post, og det gikk helt uten problemer.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.