Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Æ

#1

Divine sa for siden:

I appen Æ bruker de ordet "automagisk". Er ikke det et FP-ord? På linje med unnelig og perkfet?


#2

Bluen sa for siden:

Aldri hørt om. Liker ikke. :niks:


#3

Blondie sa for siden:

Hm, mulig? Jeg er ikke helt inne i sånt. Er utvikleren FPer?


#4

Palmen sa for siden:

Jeg har også hørt (og brukt!) automagisk i jobbsammenheng.


#5

Miromurr sa for siden:

Har både hørt og brukt ordet før FP, så nei.


#6

meisje sa for siden:

Hehe. Jeg brukte ordet automagisk på jobben denne uken. Fikk mye respons på min innovative språkbruk.


#7

Tallulah sa for siden:

Ikke invented av FP, nei.


#8

Harriet Vane sa for siden:

Har brukt automagi siden jeg lærte det i IT-bransjen i 2012. Har brakt det videre.


#9

Toffskij sa for siden:

Jeg assosierer også automagisk sterkt med IT-folk.


#10

venla sa for siden:

Jeg og mine kolleger bruker automagisk ganske ofte (jobber med IT). Det er nok endel brukt også utenfor FP



#12

Input sa for siden:

Har brukt det siden jeg var barn.


#13

Karamell sa for siden:

Lærte det på FP, men tror jeg har lest det andre steder også.


#14

Ru sa for siden:

Automagisk er nok dessverre ikke noe nytt eller FP-sk ord.
Har brukt det så lenge jeg kan huske. :IT-menneske:


#15

Ina sa for siden:

Hyppig (litt for hyppig kanskje) brukt av en del it-folk jeg møter i jobbsammenheng.


#16

Inagh sa for siden:

Jeg er omgitt av it-folk på alle bauger og kanter, så jeg er vant til at ting skjer på automagisk vis. :knegg:


#17

Karamell sa for siden:

Men hva synes dere om konseptet og appen? Jeg har ikke satt meg inn i det, men har bare hørt negativ mumling.


#18

Divine sa for siden:

Har lastet ned, men ikke brukt. Digger navnet, men de burde kjørt alt på trøndersk. :jupp: Er dog skeptisk til selve appen.


#19

zinatara sa for siden:

Brukte den i dag faktisk. Ukehandlet for rundt 1500 kroner og de trakk av en hundrelapp på sluttsummen. Så godt fornøyd så langt egentlig.


#20

zinatara sa for siden:

Så lenge man registrerer bankkortet trenger man ikke å gjøre noe mer i appen. Bare for å følge med på hva man får rabatt på og hvor mye rabatt man har fått.


#21

emm sa for siden:

Automagisk har vært brukt i mange år på jobben, tror som flere sier at det er IT folk som kom opp med det.


#22

Tussa sa for siden:

Vel, eg handla også for ganske mykje, fekk rabatten i kassa men det vises ingenting i appen. Kjenne eg faktisk blei litt sur :knegg:


#23

Elise sa for siden:

Jeg lo godt da jeg så ordet automagisk, for jeg har tenkt at det er jeg som har funnet det på, for mange mange år siden. :knegg: i guess not.


#24

polarjenta sa for siden:

Men de 10 varene du har handlet mest skal vises. Men så lenge man får rabatten så er jo det greit.


#25

Strå sa for siden:

Jeg også.



#27

Tallulah sa for siden:

Skrekk og gru. Det får meg til å tenke på trønderske pedledere i barnehager som skriver dialekt med comic sans. Og bokstaven Æ er ikke forbeholdt trønderne, mind you.

Ang. appen. Jeg kommer seff til å laste den ned, slik jeg har gjort med alle andre fordelsprogrammer. Kommer den til å gjøre meg mer trofast mot Rema? Niks. Er den revolusjonerende? Haha. Gir den meg som kunde noe mer enn de andre sjappene? Nei, faktisk mindre. Kommer det til å øke Remas salg? Det tror jeg ikke, når de skal satse på enda dårligere utvalg i butikkene sine.

Og markedsføringen og lanseringen av det hele? Oh.My.God. Så pinlig.
[CENTER]Save
Save[/CENTER]


#28

Tjorven sa for siden:

Æppen ( :knegg: ) kommer ikke til å endre handlemønsteret mitt, men det hender jo at jeg dumper innom en remabutikk, så jeg laster den nok ned.

Vi har en kiwi i underetasjen i den blokka vi bor, så vi handler, naturlig nok, det aller meste av dagligvarene våre på kiwi. Dagligvarehandel skjer jo i aller størst grad basert på lokasjon.


#29

Divine sa for siden:

Jeg hadde ventet meg noe revolusjonerende, også var det bare en småkjip app. Verden vil bedras! :dramatisk:


#30

Lavender sa for siden:

Jeg er skikkelig lei Æ allerede. Det var en skuffelse, men ok jeg får kvittering i appen. Skulle gjerne delt handlelister, historikk og kort med samboer også. REMA blir den mest brukte butikken fordi alternativet er Mega og Meny, der handler jeg grønt og ferskvare, men ellers er de for dyre.


#31

Pebbles sa for siden:

Aldri hørt det før! :sjokk:

Med unntak av korte konsultasjoner med tech-support, omgåes jeg sannsynligvis sjokkerende få IT-folk.


#32

Pebbles sa for siden:

Jeg er forøvrig så glad i vår lokale Remabutikk (imponerende godt drevet) at jeg ikke irriterer meg over noe fra den fronten. Denne nye kampanjen er vel en helt ok måte å konkurrere på? Vår lokale Remabutikk er spesielt god på å legge til rette for rask, sunn og variert hverdagskost for folk i farta.


#33

Tallulah sa for siden:

Selvfølgelg er det en helt ok måte å konkurrere på, men det er jo ikke troverdig når de mener at det er revolusjonerende, helt nytt og bedre enn alle de andre. Det er det jo slett ikke. :latter:

Jeg er så heldig at jeg har alle kjedene i gangavstand, untatt kiwi, tror jeg. I tillegg til en rekke spesialbutikker og en veldig hyggelig storkiosk. Så Rema får dagligkjøpene våre, siden den ligger i borettslaget og er åpen til 23. Ellers handker jeg der jeg syns de har best utvalg, eller best pris akkurat da. Eller der jeg syns de fortjener pengene mine.
[CENTER]Save
Save[/CENTER]


#34

Pebbles sa for siden:

Nå har jeg ikke fått med meg at det har blitt forespeilet at det skulle være "revolusjonerende", så jeg har ikke gått rundt med store forventninger, eller med forventninger av noe slag i grunnen. Det er jo bare en ny greie. Så lenge det ikke innebærer ekstra pes ("har du med rabattkortet?"), er det helt fint. Jeg handler stort sett bare på Rema allerede, da.


#35

veobra sa for siden:

Jeg skyr de fleste fordelsprogram som på død og pine skal ha informasjon om mitt handlemønsker. Jeg selger ikke handlemønsteret mitt for noen kroner, altså. :knegg:


#36

Pebbles sa for siden:

Handlemønstret vårt er nok grundig kartlagt allerede, er jeg redd. Bare se hvilke reklamer som dukker opp på FB og her på FP. Jeg synes ikke det er så all verdens problematisk at Rema registrer at jeg oftere kjøper laks enn sei.


#37

veobra sa for siden:

Det er klart de vet mye allerede. Men ejg gidder ikke la dem vite enda mer om akkurat meg for å spare litt. Det gjelder jo bokhandeelen, ikea, skobutikken og alt mulig. Jeg bruker det litt, men ikke alltid.


#38

Bluen sa for siden:

Samme her. Er bare så grundig lei av spørsmålet om Coop-kort. :gal:


#39

veobra sa for siden:

For ikke å snakke om hvordan de maser på Ark. :gal:


#40

Joika sa for siden:

Det er ikke et FP-ord tror jeg. Brukes mye på jobben her. :p (Ikke av meg).


#41

Polyanna sa for siden:

Jeg liker fordelsprogrammer som ikke krever at jeg drasser med meg et kort, men revolusjonerende er det selvsagt ikke. Men de kombinerer mange bra konsepter som andre har, til en som tilsynelatende har mye av det beste fra mange andre. Godt levert, noe overkommunisert. :p

Automagisk lærte jeg på FP av HV, tror jeg.


#42

Blondie sa for siden:

:skremt:

Jeg kommer nok til å laste ned appen, men kun fordi vi har en Rema i nabolaget som jeg av og til dumper innom. Jeg kommer ikke til å foretrekke dem av den grunn, Kiwi (som er nabobutikken) har fordelsprogram på frukt og grønt.

Det morsomste med dette er jo at de går totalt vekk fra det de selv har forsøkt å bygge opp i en årrekke, nemlig at de kun har lave priser og ikke noe annen fiksfakseri.


#43

Divine sa for siden:

Er det derfor de har kalt appen for Æ, mon tro? Sånn "se, hvor enkle og jordnære og lite fiksfakseriete vi er"?


#44

Polyanna sa for siden:

Og norske? Det er jo en merkevare som ikke kan fungere i andre land.


#45

Pebbles sa for siden:

Rema er i ferd med å bli utkonkurrert på pris og må se etter andre måter å konkurrere på. For min del trenger de ikke å være billigst om de har annet å fare med - vår butikk er gode på å sette sammen, tilby og gjøre lett tilgjengelig sunne, lettvindte kombinasjoner av hverdagsmiddager og annen hverdagsmat. I andre butikker kan jeg ty til en frossenpizza om jeg er i tidsnød, ikke i denne.


#46

Divine sa for siden:

Ja, ikke sant. "Vi bryr oss om de nÆre ting".


#47

Katta sa for siden:

Jeg lar alle få informasjon om meg mot rabatter. Jeg blir ikke noe mer lojal, men nå er jeg allerede ganske lojal mot rema som er nærbutikk så dette har jeg selvfølgelig lastet ned. :knegg: At coop gir meg en gratis pepsi max innimellom fordi de har funnet ut at jeg ofte kjøper sånt er også helt ok.

Men veldig revolusjonerende var det dog ikke. Jeg er bare glad jeg ikke må vise et kort eller si telefonnummer i kassen.


#48

veobra sa for siden:

Jeg derimot ser at jeg velger rema sjeldnere enn jeg gorde tidligere. De kjører på med egen merkevarer som jeg ofte opplevere har såpass lavere kvalitet at jeg ikke gidder handle der. Noen av spesialvarene er også borte. Frukten er fortsatt ok, men der har de andre kjendene i mitt nærområde blitt bedre.


#49

Pebbles sa for siden:

Det er kjempestore forskjeller på Remabutikker. Utvalg, passering, kundebevissthet og generell kvalitet avhenger av hvem som driver butikken. I min by har vi to Menybutikker, samme der - én er fantastisk den andre ordentlig dårlig. Det er nesten rart at det kan være så stor forskjell på butikker i samme kjede.


#50

Polyanna sa for siden:

Jeg plukket opp en pose frosne jordbær der nå, fra Remas egen merkevare. Ofte er det jo samme produkt, bare pakket annerledes. Men de var fra Kina så jeg, når jeg kom hjem! :dåne: Jeg kan jo ikke kjøpe jordbær fraktet fra Kina!!


#51

Myria sa for siden:

Ja, det er enorm forskjell innen samme kjede. Vi har fire Rema-butikker i nærheten og mens tre av dem er helt ordinære er den ene stor og med et så bra utvalg at det er der vi handler ukeshandelen vår. Det samme gjelder de to Meny-butikkene i nærheten, den ene er klart bedre enn den andre.


#52

Niobe sa for siden:

Hele denne fryktelige Æ-kampanjen gjør det mindre vondt at vi ikke har noen bra Rema-butikk å handle i. Jeg er i grunn lettet.


#53

Input sa for siden:

Jeg begynner å lure på om jeg lever veldig isolert, for jeg har sett reklamefilmen én gang på kino, også kan jeg vagt erindre at det er noen reklameplakater rundt i byen med Æ på, men utover det har jeg ikke merket noe til denne fryktelige kampanjen. Hvor må man være for å bli utsatt for slikt?


#54

Elise sa for siden:

"Har du Lindex-kortet?"
"Nei"
"Vil du ha Lindex-kortet?"
"Nei!"

Men denne appen har vel ikke tenkt å sende meg reklame på sms? Det er det jeg er mest motstander av i de fleste andre slike type kundeklubber o.l. At jeg bare skal få spare litt penger på å handle i butikken jeg alltid handler i, gjør meg ingenting at jeg må laste ned en app for.


#55

Blondie sa for siden:

Du kan vel hvertfall nekte varsler?

Kampanjen er jo mest hauset opp av mediene. Jeg observerte en Rema-butikk med Æ i skiltet forrige torsdag og lo godt. Dagen etterpå var det lange artikler med spekulasjoner om hva dette kunne være. Det er klart de tjener på blesten rundt dette. (men det er nok ganske skuffende for mange at det var så lite revolusjonerende som dette, de blir jo bare likere andre kjeder).


#56

veobra sa for siden:

Jeg tenker at rema er rema. Men det er sikkert store variasjoner. Jeg har hatt en fast som jeg har likt, den er ikke like god lenger.

Det er sånne ting jeg forsøker være bevisst på. Rema har hatt mye fint kjøtt og fisk. Nå er det mer ordinært. Jeg ser også på hvor mye kjøtt er det i den billige kokte skinken og hvor mye pesto er det i pestoen. Dessuten har rema skekkelig dårlig utvalg av norske grønnsaker i seson. Det kom jeg på nå er en av grunnene til at jeg ikke liker dem så godt.


#57

Niobe sa for siden:

TV-reklamefilmene er jo både kjedelige og teite. Men det er jo greit de gir Telenor konkurranse på den fronten.

Æ e lei allerede.


#58

Input sa for siden:

Åja, jeg har jo ikke tvkanaler, så det forklarer jo saken.


#59

Primrose sa for siden:

Her har det stått på alle busstopp ei stund. Jeg kjente igjen remafargene og trodde de drev med sniktrønderifisering.


#60

Lavender sa for siden:

Æ er observert på Clear Channel plakater på t-banen, og det står en på fortauet rett utenfor her. Jeg så en rød Oslo buss pyntet med Æ i går. I tillegg fikk jeg sett tv reklamen flere ganger i går. Mest nedlastet app og annet skryt.


#61

Pebbles sa for siden:

Er denne kampanjen annerledes enn annen reklame? Jeg har sett en "æ" på en busstopp og det er det hele, tror jeg. Hvorfor irriterer kampanjen? Sånn rent bortsett fra at reklame generelt kan være ganske kjedelig?


#62

Adrienne sa for siden:

Ser man faglig på det så er det en godt gjennomført kampanje. De har gått bredt ut, både i TV, digitale kanaler med både annonser og redaksjonell omtale (spesielt Nettavisen var på hugget med å skrive artikler) og fysisk med store reklameplakater rundt omkring. Dette må ha kostet store summer, og da er det litt festlig at det jo ikke var så utrolig revolusjonerende det de kom med.


#63

Myria sa for siden:

Jeg skjønner heller ikke at det går an å irritere seg eller bli sur over denne kampanjen. Den er da på ingen måte verre enn andre kampanjer. Da vi handlet denne uken spurte hun som satt i kassa om vi ville være med og da lastet vi ned appen, enkelt og greit. Det var det første jeg hadde hørt om dette. Jeg la riktignok merke til en reklameplakat i sentrum der det stod noe sånt som "Æ kjem snart", men jeg skjønte ikke at det var Rema og bare trodde det betydde at det kommer en ny reklameplakat snart. :humre:


#64

Tallulah sa for siden:

Rent oppmerskomhetsmessig er det jo en vellykket kampanje, ja. Jeg syns bare den er stygg, og syns kommunikasjonen deres er helt bak mål. Men de kommer selvfølgelig til å oppnå det de vil; at folk tar i bruk appen, og de får god kjennskap til folks kjøpemønster mot litt lommerusk i goodwill til kundene. Om det vil ha noen effekt over tid vil gjenstå og se. Jeg tror ikke det.


#65

Niobe sa for siden:

Æ'en er fryktelig lite tiltalende. Jeg synes den er visuelt uegnet som reklame for noe som helst. Og reklamefilmen er bare urteit.


#66

Skilpadda sa for siden:

Jeg bryr meg ikke om kampanjen, men irriterer meg over aviser som bruker spalteplass på å gi Rema masse gratisreklame.


#67

Myria sa for siden:

Jeg tror heller ikke det vil ha noen effekt over tid. Folk flest endrer nok ikke handlemønster etter kundefordelsprogrammene. Man handler der man alltid har gjort, fordi det er nært og de har det man skal ha.


#68

Divine sa for siden:

Jeg har bare sett reklameplakatene. Finnes det noen link til reklamefilmene?


#69

Adrienne sa for siden:

Helt, helt enig. Hvor teit går det an å bli, liksom? Det er ikke en sak, det er reklame!


#70

Lavender sa for siden:

Æ er irriterende fordi innholdet var en skuffelse. De bygget opp forventning om at det skulle skje noe stort, nytt, til og med revolusjonerende, mulig det siste kom fra journalister. Men ja de får synlighet og spalteplass. Og de terger konkurrentene, noe de liker godt.

Det er nytt for REMA at de samler informasjon fra kundene sine, det har de ikke hatt før. Men for meg som forbruker er det bare en til.


#71

Karamell sa for siden:

"Æ kainn hjælp dæ" ogsv sier de i reklamefilmen.


#72

løve70 sa for siden:

Rema er nærbutikken min, så jeg kommer selvsagt til å benytte meg av de rabatter jeg kan. Når det er sagt, er jeg langtfra fornøyd med utvalget der og må ofte supplere med en tur innom Meny. Dersom vareutvalget blir enda dårligere, vil det så absolutt føre til at jeg handler mindre der.


#73

Inagh sa for siden:

Æ eller ikke Æ - jeg kommer ikke til å sette meg i bilen og kjøre ei mil for å handle på Rema når jeg kan gå til to andre matvarekjeder på under et kvarter. :knegg:


#74

Carrera sa for siden:

Æ tok i bruk Æ i dag. Ser helt greit ut, og jeg la inn kortnummeret mitt, så da går det nå sin gang av seg selv.

Bruker primært Rema, så på sikt er det nok litt å spare på denne Æppen.


#75

ingling sa for siden:

Jeg har ikke merket så fryktelig mye til kampanjen, så har ikke reflektert over det. Vi har Rema som absolutt nærmeste butikk, så vi handler en del der og kommer til å bruke appen. Det er nok likevel mer utvalget som avgjør hvor vi handler, og vi bruker uansett kolonial.no en del, så vi handler neppe oftere på Rema på grunn av en app. Men det er da en helt kurant sak å lage en sånn fordelsordning som de fleste andre butikker har? Skjønner ikke helt hvorfor det lager noe fuzz.


#76

Maverick sa for siden:

Ja. :dåne:



#78

Tallulah sa for siden:

Det er jo de som lager fuzzet ved å påstå at det er noe helt nytt og revolusjonerende. :knegg:


#79

Gaia sa for siden:

Jeg har egentlig vært Rema-fan i ganske mange år, men nå begynner forholdet mitt til Rema å surne. Ikke minste fordi jeg syns utvalget deres stadig blir dårligere, prisene ikke lenger er så gode, og nå er de i ferd med å fjerne Sprite og Fanta hyllene sine. Hvis jeg skal kjøpe brus, så forventer jeg faktisk at de tilbyr de største merkevarene, ikke bare konkurrenten. :mumle:

(Og så eide Coop virkelig Rema i kommentarfeltet til dette innlegget på Facebook. :hjerter:)


#80

Input sa for siden:

Festlig å skulle bytte ut Urge med Tøyen Cola. :knegg: (Jeg er ikke begeistret for noen av delene, men det kan jo uansett ikke sammenliknes.)


#81

Strå sa for siden:

Jeg kommer ikke til å laste ned appen eller handle mer på Rema, den nærmeste må jeg kjøre til og det gidder jeg ikke. For ikke å snakke om utvalget. For meg er det to Coop-butikker og en Kiwi i gangavstand fra heimen + de jeg passerer i Oslo City og Byporten/Oslo S på veien hjem.


#82

oslo78 sa for siden:

Handler kun på Rema, har gjort det i 20 år og har allerede fått 80 kr i rabatt.

Remaen "vår" er helt utrolig bra. Lokalbutikken vår er den også. Vinn, vinn, vinn.


#83

Karamell sa for siden:

Jeg bor så nærmt en Kiwibutikk at jeg nesten alltid benytter den. Og den nest nærmeste butikken er Coop Extra. Rema må kjøres til jeg handler aldri der mer.


#84

GinaK sa for siden:

Er sjelden på REMA. Toppen en gang i måneden. Handler mest på Kiwi og Meny, Spar for å samle Trumfpoeng.


#85

GydaG sa for siden:

Vi blir jo overvåket i alle kanaler i større og mindre grad, hva jeg kjøper i matbutikker er jeg ikke veldig opptatt av å hemmeligholde.
Mulig jeg er naiv, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så galt.


#86

Divine sa for siden:

Jeg bryr meg heller ikke om den der overvåkingen. Så lenge jeg er klar over den og har muligheten til å velge den bort, så er jeg litt "whatever".

Vi handler stort sett på Kiwi, og gjør nødinnkjøp på den lokale Coop Marked, men når jeg handler mat til lunsjen på jobb, handler jeg alltid på Rema. Jeg er generelt skeptisk til Rema, synes butikkene deres ofte er veldig shabby, men den ved jobben er veldig bra. Ikke noe clutter, ren, pen, delikat, og veldig hyggelige og oppegående ansatte.


#87

polarjenta sa for siden:

Vi har en helt ok rema, og jeg handler mest der, og da tar jeg gjerne i mot de rabattene jeg kan få. Den er nærbutikken, i den grad jeg har en siden alle matbutikkene ligger i helt grei avstand.


#88

Input sa for siden:

Det meste av overvåkningen kan du jo heller ikke velge bort, med mindre du velger bort å bruke internett, smarttelefon osv.


#89

Divine sa for siden:

Jeg tenkte mer konkret på det med fordelskort og apper.


#90

Input sa for siden:

Jeg skjønte det, Divine. Det jeg mente er at om man er bekymret for at hva man handler på Rema blir overvåket, bør man også være ganske bekymret over å f.eks. eie en smart-telefon.


#91

Bokormen sa for siden:

Rema er den nærmeste butikken for oss, og den er stor, har meget godt utvalg og det går kjapt i kassene. Jeg synes appen har et dumt navn :humre:, men laster den nok ned.

Vi er nok ekstremt heldige med remabutikken, jeg har aldri sett like bra utvalg i andre butikker.


#92

Anne C sa for siden:

Kiwi og Extra er våre nærbutikker, Rema handler jeg sjeldent på. Så jeg har ikke noe behov for den appen.


#93

Lavender sa for siden:

Samme for meg om de vet hvor mye melk jeg kjøper, men jeg liker ikke å gi REMA opplysningene gratis. Jeg synes de får viktige og unike forbrukerdata på gullfat uten å gi stort tilbake. Jeg er så klart Coop medlem og vet de lar konsulenter kværne tall for Coop som selges videre. Men der er alt større, flere medlemmer og flere kjedeprofiler å selge varene i.

Facebooklinken over er morsom. Snakk om flaue REMA svar, jeg gjetter PR konsulenter eller reklamebyrå, som senere blir taus. Så er Coop er inne å presiserer at de ikke er Æ, men VI. Kom til oss. :jupp:.


#94

Darth sa for siden:

Jeg har lastet ned appen, men handler ikke så ofte på Rema - rett og slett fordi kiwi er mye nærmere. Kiwi har overvåket handlemønsteret mitt i mange år via trumf, og jeg ser ikke at det er noe verre om Rema også gjør det. Har egentlig sansen for konseptet at man får direkte avslag i prisen i stedet for å spare opp en krone her og en krone der. Hva skal jeg med den trumf-sparinga egentlig?


#95

Input sa for siden:

Jeg overfører Trumf-poengene (penger) til kontoen til poden. Vi handler bare på Kiwi, så det blir litt.


#96

-ea- sa for siden:

Ta ut pengene og kjøpe f.eks. en Tivoli-radio, eller en kjøkkenmaskin, som jeg har gjort for noen år siden og nylig.


#97

Darth sa for siden:

Joda, men er det ikke like greit å få avslaget med en gang?


#98

Robyn sa for siden:

Jeg går forbi Rema1000 på vei fra trening til bilen, så det er uhyre praktisk for meg å handle der. Men jeg har merket en stund at utvalget skrumper inn og prisene er ikke alltid så lave som de fremstilles. Jeg syns oftere og oftere jeg må på en butikk nr 2 for å få tak i alt jeg skal ha og det gidder man ikke i lengden. :niks:


#99

Effie sa for siden:

Handla ikkje mindre enn tre gongar på Rema i dag, og har "spart" 13 kroner. Det blir jo peng.

Handlar såpass ofte på Rema at eg like gjerne kan bruke appen. Men ikkje ofte nok til å få med meg reklamen, for den hadde eg ikkje fått med meg. :D Spelar lita rolle for meg at dei veit kva eg kjøper.


#100

Input sa for siden:

Jeg liker egentlig Trumf, ganske sikker på at jeg hadde merket mindre til de pengene jeg sparer om jeg hadde fått med med én gang. Fordi det er veldig lite per handletur, men hoper seg opp over tid.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.