Haha, jeg er jo drittlei av DNB og alle de tekniske problemene deres og tenkte ringe Skandiabanken for å høre hvordan gangen i overføringen av kundeforholdet mitt evt blir. Ringer og får vite at jeg er nummer 32 i telefonkøen! :rofl:
Hvis DET er greia hver gang jeg har issues, så gidder jeg ikke. Ringte også DNB i dag og det skal de ha. De svarte og det var null kø.
Jeg har aldri byttet bank før, så har en del spørsmål, så veldig greit å kunne ringe dem og få svar. Men om man er 32 i køen, så blir jo det faktisk umulig! :) Jeg har skrevet på Facebooksiden deres nå, spent på hva de sier. Greit at man ikke kan være best på alt, men å ha så lang kø sier meg at de har litt lite ressurser der det trengs.
Skulle ønske alt av avtalegiro bare kunne skli over av seg selv. :sukk: Men man må faktisk inn og slette dem i en bank og legge informasjonen over i den nye.
Nei? Avtalegiroer popper vel opp hos alle bankforbindelsene dine? Eller, nei, det er kanskje efaktura, det. Jeg kom plutselig på at jeg jobba en del med å søke opp alle da vi byttet bank. Men det er vel fort gjort å slette alle avtalene dine i gammel bank?
Jeg er strålende fornøyd med Skandiabanken. Jeg ha ringt dem et par ganger, blant annet en gang når bankkortkoden min bare forsvant fra hodet mitt og aldri kom tilbake. Jeg har aldri opplevd kø på telefon, men som regel bruker jeg chat om jeg trenger det.
Jeg har skrevet over en del regninger der nå, og da blir det automatisk avtalegiro fra nå av. :) Veldig greit. Jeg er 95% ferdig med å flytte over allerede! Skal bare overføre litt penger og slikt, så jeg får avsluttet noen kontoer. :) Så er det å vente på lønn og følge med slik at ikke noe blir trukket flere ganger/ikke betalt osv.