Jeg brukte masse penger på sminke i taxfreen på Gardermoen. Fikk god hjelp av en dame. Da jeg åpnet øyenskyggen, viste det seg at det var feil farger, ikke det jeg skulle ha, og ikke noe jeg kan få bruk for. Hvordan klager man på noe sånt? Jeg passerer taxfreen på ankomst senere i dag, men det er vel en helt annen butikk?
Du har helt sikkert kvittering eller bankkvittering på kjøpet ditt? Jeg hadde stukket innom taxfree på veien hjem og forklart problemet. Det er samme selskap selv om de er fysisk adskilte butikker, dette må de da klare å fikse.
Taxfree sa "Nei, men prøv å klag", så det skal jeg. Jeg kjøpte øyeskygge fordi jeg trengte den, og dermed var jeg dum nok til å teste om jeg kunne bruke fargene. Det kunne jeg ikke.
Skjønner at de ikke kunne bytte den, så klart, men de burde fikset returen der og da. Nå endte jeg med å kjøpe en ny i riktige farger. :dåne:
Du kunne gjerne fått den, jeg kan jo ikke bruke den, men jeg fikk mail fra reklamasjonsvdelingen om at jeg får refusjon, hvis jeg sender tilbake boksen. Penger tilbake, ihvertfall, men mer enn nok hazzel. Lært en liten lekse om å dobbeltsjekke selv..
Ja, det er nok ditt ansvar å sjekke, noe annet blir ord mot ord. Og det er ikke reklamasjon, ikke feil på produktet. Jeg anbefaler å selge privat. Det er like surt som å komme hjem med brun mascara når det skulle vært svart.
Tja, jeg er ikke enig i at det ikke er reklamasjon når en ansatt med antatt ekspertise plukker feil. Eller evnt at boksen er feilmerket, noe jeg tror er tilfellet her. Hvis man ikke kan stole på hjelpen man får av ansatte, så er det jo temmelig meningsløst å ha dem i det hele tatt.