Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Klage på sminke kjøpt på taxfree?

#1

Timar sa for siden:

Jeg brukte masse penger på sminke i taxfreen på Gardermoen. Fikk god hjelp av en dame. Da jeg åpnet øyenskyggen, viste det seg at det var feil farger, ikke det jeg skulle ha, og ikke noe jeg kan få bruk for. Hvordan klager man på noe sånt? Jeg passerer taxfreen på ankomst senere i dag, men det er vel en helt annen butikk?


#2

Millen sa for siden:

Om du har kvitteringen fra tidligere er det vel lov å spørre tenker jeg.
:vetikke:



#4

Palmen sa for siden:

Du har helt sikkert kvittering eller bankkvittering på kjøpet ditt? Jeg hadde stukket innom taxfree på veien hjem og forklart problemet. Det er samme selskap selv om de er fysisk adskilte butikker, dette må de da klare å fikse.


#5

Timar sa for siden:

Ah, takk! Reklamasjonsskjema, til og med! Da bruker jeg det hvis de ikke vil hjelpe meg på ankomst. Tusen takk for svar! :blomst:


#6

Millen sa for siden:

Oppdater oss da. :)


#7

Timar sa for siden:

Taxfree sa "Nei, men prøv å klag", så det skal jeg. Jeg kjøpte øyeskygge fordi jeg trengte den, og dermed var jeg dum nok til å teste om jeg kunne bruke fargene. Det kunne jeg ikke.

Skjønner at de ikke kunne bytte den, så klart, men de burde fikset returen der og da. Nå endte jeg med å kjøpe en ny i riktige farger. :dåne:


#8

Morella sa for siden:

Hvilket merke og hvilke farger var det da?


#9

Timar sa for siden:

Sensai, i blåtoner med kajal.

[url]www.24sevres.com/en-no/eye-shadow-palette-sensai_A9YSL?color=blue&lgw_code=5157-A9YSLBLUZZZZZ&gclid=CjwKCAiAjanRBRByEiwAKGyjZV58Du7AgTraJ4JLapzbvl5jiSXQpDvWfZovDeA7-baSb3A7ozDmLRoCex4QAvD_BwE[/url]

Jeg gir den gjerne videre til noen som kan bruke den. :)


#10

Morella sa for siden:

Dessverre ikke mine farger heller, ellers har jeg gjerne kjøpt den av deg.


#11

Che sa for siden:

Hva skal du ha for den?


#12

Timar sa for siden:

Du kunne gjerne fått den, jeg kan jo ikke bruke den, men jeg fikk mail fra reklamasjonsvdelingen om at jeg får refusjon, hvis jeg sender tilbake boksen. Penger tilbake, ihvertfall, men mer enn nok hazzel. Lært en liten lekse om å dobbeltsjekke selv..


#13

Lavender sa for siden:

Ja, det er nok ditt ansvar å sjekke, noe annet blir ord mot ord. Og det er ikke reklamasjon, ikke feil på produktet. Jeg anbefaler å selge privat. Det er like surt som å komme hjem med brun mascara når det skulle vært svart.


#14

Timar sa for siden:

Tja, jeg er ikke enig i at det ikke er reklamasjon når en ansatt med antatt ekspertise plukker feil. Eller evnt at boksen er feilmerket, noe jeg tror er tilfellet her. Hvis man ikke kan stole på hjelpen man får av ansatte, så er det jo temmelig meningsløst å ha dem i det hele tatt.


#15

Lavender sa for siden:

Enig i det. Feilmerket boks mener jeg også er reklamasjon. Å plukke feil er uhell. Og sløve selgere bør få høre det.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.