Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Meny og hjemlevering

#1

Nima sa for siden:

Er det noen som har erfaringer fra Menys handleapp og hjemlevering av varer?
Jeg har prøvd en gang, og var skeptisk til levering av frukt og grønt siden jeg er nøye selv, men det var en positiv opplevelse. Noen andre som har prøvd? De leverer vel ikke til alle områder ennå, her utenfor Bergen har vel dette vært et par tre uker.


#2

My sa for siden:

Vi bruker det hver uke, og har vært fornøyd hver gang.


#3

Che sa for siden:

Jeg liker det kjempegodt. Har alltid fått akkurat det jeg ber om.

(av typen "bananene skal være litt grønne og uten flekker" og Ønsker at polarbrødene skal være frosset)

At man i tillegg kan direktelinke fra Trines matblogg og til menyappen gjør det hele enda bedre, synes jeg. Veldig fornøyd.


#4

Cuyahoga sa for siden:

Veldig fornøyd.


#5

Neket sa for siden:

Jeg har bestilt et par ganger, veldig fornøyd. :jupp:


#6

Nima sa for siden:

Så bra å høre:)
På lørdag var vi nesten tom for ketchup, så da la jeg det inn i appen så ligger det klart til neste bestilling. Jeg har bestemt meg for å prøve igjen denne uken, og er allerede begynt på handlelisten. Kanskje jeg klarer å bli litt bedre på ukeshandling? Der må jeg innrømme at jeg har vært elendig...


#7

Ruslebiffen sa for siden:

Dette lurer jeg også på, så jeg henger litt her. :)


#8

Ru sa for siden:

Ser at de har sånn hente-sted på senteret her jeg bor og har vurdert det. Samtidig er det Coop Obs! i andre enden av senteret og andre enden av prislisten kan man si. :knegg:


#9

Nima sa for siden:

Ja de har sånn "hente selv" eller få levert


#10

HP sa for siden:

Det fine med å handle i nettbutikken til Meny er at det er enkelt å finne tilbud og varene de har OK pris på.

Jeg handler også mest på Obs. Hadde vært kjekt om de fikk tilsvarende løsning med plukking og hjemkjøring.


#11

Che sa for siden:

Jeg har hatt med meg meny handleliste og handlet samme varene på obs! - det var 24 kroner forskjell.


#12

Teofelia sa for siden:

Vi bruker det hver uke. Har skjedd bare én gang at jeg har fått en vare som jeg ikke var 100 % fornøyd med (tre liter melk som gikk ut på dato etter bare tre dager). Frukt og grønnsaker har alltid vært av førsteklasses kvalitet.


#13

Teofelia sa for siden:

Har gjort det samme: handlet for 1000 kroner på Bunnpris og sjekket deretter varene mot nettbutikken til Meny. Det var ca. 20 kroner forskjell, i Menys favør.


#14

My sa for siden:

Den eneste feilleveringen vi har fått var mannen selv skyld i, da han blingset på enhet, hg vs kg. Vi fikk en pose med fire druer. :haha: Tenker den humret godt på Meny, den som pakket varene. :knegg:


#15

Teofelia sa for siden:

:rofl:


#16

IzziCreo sa for siden:

Eller som kompisen min - 10 kg bananer i stedet for 1 kg :skratte:


#17

Teofelia sa for siden:

Jeg hører de leverer 30 agurker også, hvis man ber dem om det. :knegg:


#18

IzziCreo sa for siden:

:skratte:


#19

Blondie sa for siden:

Knis, det må være morsomt å pakke de varene.

Vi har ikke forsøkt enda, har vært fornøyd med Kolonial. Nå har den Meny en kilometer unna startet med hentepunkt, så da kan vi like gjerne bruke dem. Teste i morgen, tenker jeg.


#20

Nima sa for siden:

:D ler av de fire druene...


#21

Sissel sa for siden:

:knegg: Dagens absolutt beste.


#22

C3PO sa for siden:

Jeg kan kanskje slå den.

Jeg er fast kunde, og fornøyd. For noen uker siden bestilte moren min 500 g frosne reker. Hun fikk en pose med 5 reker oppi.


#23

Nima sa for siden:

Akkurat fått ukens levering og er like fornøyd denne gangen. Men lurer på noe. Dette med erstatningsvarer, har dere brukt det? Jeg har valgt å ikke bytte til noe annet hvis ikke de har den varen jeg har bestilt, men da kan jeg feks risikere å ikke få brød, fordi jeg har sagt at de ikke skal velge et annet. Hva pleier dere å gjøre?


#24

Teofelia sa for siden:

Erstatter alltid. Hittil har det vanligvis medført Q-melk i stedet for Tine eller annet merke av sukker. Med andre ord helt ok. Var litt betuttet da de sendte hvite lys i stedet for røde 22. desember, men ellers har jeg alltid vært fornøyd. Det går jo an å presisere «Ikke First Price-produkter som erstatning» eller tilsvarende, hvis det hjelper.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.