Er det noen som har erfaringer fra Menys handleapp og hjemlevering av varer?
Jeg har prøvd en gang, og var skeptisk til levering av frukt og grønt siden jeg er nøye selv, men det var en positiv opplevelse. Noen andre som har prøvd? De leverer vel ikke til alle områder ennå, her utenfor Bergen har vel dette vært et par tre uker.
Så bra å høre:)
På lørdag var vi nesten tom for ketchup, så da la jeg det inn i appen så ligger det klart til neste bestilling. Jeg har bestemt meg for å prøve igjen denne uken, og er allerede begynt på handlelisten. Kanskje jeg klarer å bli litt bedre på ukeshandling? Der må jeg innrømme at jeg har vært elendig...
Ser at de har sånn hente-sted på senteret her jeg bor og har vurdert det. Samtidig er det Coop Obs! i andre enden av senteret og andre enden av prislisten kan man si. :knegg:
Vi bruker det hver uke. Har skjedd bare én gang at jeg har fått en vare som jeg ikke var 100 % fornøyd med (tre liter melk som gikk ut på dato etter bare tre dager). Frukt og grønnsaker har alltid vært av førsteklasses kvalitet.
Har gjort det samme: handlet for 1000 kroner på Bunnpris og sjekket deretter varene mot nettbutikken til Meny. Det var ca. 20 kroner forskjell, i Menys favør.
Den eneste feilleveringen vi har fått var mannen selv skyld i, da han blingset på enhet, hg vs kg. Vi fikk en pose med fire druer. :haha: Tenker den humret godt på Meny, den som pakket varene. :knegg:
Vi har ikke forsøkt enda, har vært fornøyd med Kolonial. Nå har den Meny en kilometer unna startet med hentepunkt, så da kan vi like gjerne bruke dem. Teste i morgen, tenker jeg.
Akkurat fått ukens levering og er like fornøyd denne gangen. Men lurer på noe. Dette med erstatningsvarer, har dere brukt det? Jeg har valgt å ikke bytte til noe annet hvis ikke de har den varen jeg har bestilt, men da kan jeg feks risikere å ikke få brød, fordi jeg har sagt at de ikke skal velge et annet. Hva pleier dere å gjøre?
Erstatter alltid. Hittil har det vanligvis medført Q-melk i stedet for Tine eller annet merke av sukker. Med andre ord helt ok. Var litt betuttet da de sendte hvite lys i stedet for røde 22. desember, men ellers har jeg alltid vært fornøyd. Det går jo an å presisere «Ikke First Price-produkter som erstatning» eller tilsvarende, hvis det hjelper.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.