Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Hva synes dere om kolonihagen?

#1

Lilleville sa for siden:

Vi bestilte frukt- og grøntmix fra kolonihagen og kvaliteten var helt super. Innholdet i kassen var derimot slunkent i forhold til det som er avbildet på nettsiden deres. Regner med at kiloprisen på varene ble ca100 kroner da det kanskje var 4-5 kilo i kassen. Spør du meg er det bra med økologisk, men ikke for enhver pris... Avbestilte etter første levering.


#2

Bluen sa for siden:

Vi bruker det på jobben. Det har vært utrolig mye fram og tilbake, de leverer aldri som de skal og hører ikke på beskjeder som gis verken muntlig eller per mail. Kokken er så frustrert at det er mulig vi snart går over til en annen leverandør. I tillegg får vi en del grønnsaker som det er vanskelig å få brukt opp. (Nå er vi lei av vonde lilla gulrøtter, pføy! :humre: )


#3

Gaia sa for siden:

Vi abonnerte noen måneder i vår og det som faktisk frustrerte meg mest var at de ikke klarte å levere samme basisproduktene hver måned. Jeg syns det er veldig flott med ny og spennende frukt og grønt, men noe av poenget med en slik kasse må være at man får levert basisprodukter på døren, slik at man slipper å dra ut å kjøpe dem. Ellers syns jeg konseptet er knallbra, og hadde de levert det jeg ønsket meg så hadde jeg fortsatt å abonnere.


#4

Azi sa for siden:

Vi bestilte fikk aldri, fikk heller aldri beskjed at dem ikke kom til å levere her likvel. Sendte dem mail. Etter en uke fikk jeg mail tilbake om at dem ikke leverer hit likvel og at jeg skal ikke betale for de to eskene jeg ikke fikk de to ukene jeg ventet på dem! Jeg orket ikke å svare tilbake på mailen deres. Latterlig og useriøst virker det som!

Så det var virkelig god PR!!


#5

tiddelibom sa for siden:

Hadde det i en periode, men syntes kvaliteten ble dårlig etter hvert. De forklarte det med at det var skifte mellom utenlandske og norske leverandører. Hvilket er greit nok. Dessuten syntes jeg det var nokså dyrt for ikke så innmari mye frukt/grønt.
Men det er et godt konsept, synes jeg! Hadde heller ikke problemerm med leveringen.


#6

Divine sa for siden:

Jeg har abonnert siden nyttår og er fornøyd med kvaliteten. Noen ganger bugner kassen, andre ganger er den mer slunken. Forrige gang måtte jeg inn på nett for å dobbeltsjekke om jeg virkelig hadde fått alt jeg skulle, og det hadde jeg. De hadde bare vært litt gjerrige med mengdene. Dersom dette gjentar seg over tid, kommer jeg til å klage.

I dag fikk jeg for øvrig ikke kassen min. :( Det er første gang det har skjedd, så nå skal jeg skrive en liten klagemail til dem.


#7

Physa sa for siden:

Vi har vært abonnenter ganske lenge og er veldig fornøyd. Det er stor forskjell på mengden på vinter og sommer. Det er vel ikke akkurat høysesong for tiden og da skjønner jeg jo at produktene er dyrer. Jeg er så lei av å lete rundt på Ultra eller andre steder for den saks skyld etter de stusselige grønnsakene som har ligget der litt for lenge. Flere ganger har jeg kjøpt tomater som jeg har funnet råtne når jeg kommer hjem eller brokkoli som er brun. Helios er usannsynlig dyrt - og av dårlig kvalitet. Nå er vel jeg også en av de som grenser til det fanatiske i forholdet til økologisk mat. Her i huset kommer det ikke en eneste genmodifisert banan inn døren og jeg betaler gladelig ekstra for å slippe å spise sprøytegrønnsaker og frukt uten smak.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.