Må si jeg er litt irritert på Storkene nå. Jeg kontaktet dem for en tid tilbake på grunn av et hull i sømmen på trekket til OTH vogna som ikke er et år gammel enda. Etter litt frem og tilbake fikk jeg beskjed om å komme meg til Fru Lyng for å få en dokumentasjon på skaden, og sende til dem. Når jeg så spør hvilken adresse jeg skal sende til får jeg beskjed om at butikken deres er konkurs :gaah:
Hva gjør jeg nå? De foreslo å reklamere via en annen forhandler, men vil fks Fru Lyng gjøre dette for meg sånn uten videre?
Har butikken gått konkurs så må du nok rette ditt krav til bobestyrer. Som privatperson vil du nok havne bakerst i køen (om det er snakk om erstatning).
Om fru Lyng "gidder" å hjelpe deg ovenfor produsenten kan vel bare de svare på. Det vil lønne seg for deg å gå på formiddagen på en hverdag (størst sjanse for å IKKE treffe på en lørdagshjelp) og være "hel og pen" i tøyet.
Det er vel egentlig produsenten som skal ha kravet uansett. Hvis butikken eksisterer, tar man det gjennom den, men når den er konkurs, må du gå direkte på produsenten.
Men ang reperasjonen. Dette kan jo en (inkompetent) x-lørdagshjelp kanskje noe om..
Tror det enkleste vil være å ta det med til feks OsloCity. I underetg der er det et sånt "nøkkelsliperi" som også fikser sko ol. Hva med å høre hva de skal ha for å fikse det?
Er enig i at det ikke skal skje (har ikke hørt om det før faktisk), men tror kanskje bryet å klage via Fru Lyng koster mer enn å fikse det selv..
Tror neppe Fru Lyng gidder for å være ærlig. Bedre å ta kontakt direkte med leverandøren i sverige da. Maile over et bilde av skaden og kvitteringen.
Egentlig ikke, har vært lørdagshjelp selv og var like kompetent som de som var fast ansatt. Men sjansen er større for at man ikke får det hjelpen man trenger på en lørdag enn på en hverdag.