Frukt og grøntavdelingen på min lokale Meny er ræva, virkelig ræva. Letter man på en frukt, kommer det svermer av fruktfluer opp. Det ligger råtten eller myglet frukt nederst i kassene. De gjør virkelig en slett jobb med å holde det i orden, da spesielt i fruktavdelingen. Skulle kjøpe sitron (:knegg:) der i dag, alle var myke, mørke i skallet og da jeg lette lenger nede så var det flere myglete sitroner der. Jeg har sagt fra omtrent hver gang jeg har vært der at de må skjerpe seg, for de har det rett og slett langt under par på standarden sin der.
Så over til spørsmålet; jeg ønsker å klage til noen høyere opp når det gjelder dette. Hvem? Butikksjefen? I så fall; hvorfor har han ikke ordnet opp allerede, han er vel klar over problemet? Noen andre? Finnes det mer sentrale sjefer siden det er en kjede? Opplys meg!
Meny er jo en del av Norgesgruppen, og går du inn på sidene der så finner du mye fin info om kvalitet og slikt. Sikkert fine referanser når du sender en sinnamail.
Næsj, du vil vel ha oppmerksomhet? Du har jo sagt i fra i butikken, det hjalp ikke, så da går man rett til toppen. Men de har sånn "gi oss din tilbakemelding"-skjema på nettsidene, du kan jo bruke det om du vil være litt snillere.
Meny hadde en kjempeoppvask for noen år siden, saken handlet vel egentlig om dårlige rutiner i ferskvaredisken, men jeg tror problemet var mer omfattende enn så. De gjorde en kjempejobb med interne rutiner og slikt, så de er sikkert veldig interesserte i tilbakemelding om at butikken ikke følger alle de rutinene og prosedyrene som finnes.
Du kan jo sende mail til både adm.dir og butikksjefen for den lokale butikken. På sidene til Meny kan du velge butikk, og der finner du mailadressen til butikksjefen.
Vi bruker så og si kun Meny og er storfornøyd med frukt- og grøntavdelingen. Har en følelse av at dette kan være personavhengig, ikke bare avhengig av kjeden man handler hos. Meny her virker veldig opptatt av kundeservice, jeg mottar stadig mail med skjema hvor jeg skal vurdere de opp og ned i mente. En gang skrev jeg at jeg savnet et produkt, det tok ikke lange stunden før det dukket opp i butikken.
Klage til øverste hold er alltid lurt ja. Jeg ble møkkalei av NGT's service en gang, da hadde mannen sittet i telefonkø i evigheter og de ordnet aldri opp i det de skulle. Da sendte jeg en sur (men saklig) lang mail til direktøren, og det gikk seriøst ikke mer enn et par dager så var ALT i orden, perfekt orden.
Håper de fikser fruktdisken, det går ikke an å ha det sånn altså!
Ja, det er jaggu vanskelig å få kvalitet på bøgda. :knegg:
Jeg ønsker meg forresten mer enn noe annet slike kasser med frukt og grønt hjem etter dager som denne. Jeg gikk innom Ica på vei til bussen for å se om de hadde sitroner der. De var selvsagt tomme. Som vanlig. De er alltid tomme for et eller annet. Butikken har vel vært i drift i et halvt års tid og de har ennå ikke klart å få skikk på den. I følge dem selv (for jeg spør og graver om hvorfor) så er det fordi Ica Maxi som ligger 10 minutters biltur unna, får varer, mens de blir nedprioritert. Fatter ikke hvordan de overlever.
Usj, sluskete frukt og grønt avdeling får en til å tenke på om ferskvaredisken blir behandlet like dårlig. Send en mail regionsjefen. Butikksjefen må være klar over problemet, han går jo i den samme butikken hver dag.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.