Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Hvis du får lyst til å myrde: tast stjerne

#1

Billa sa for siden:

:gaah: Flere enn jeg som har tatt seg selv i å ROPE til den elektroniske stemmen til Telenor Kundeservice?

Hun SA jeg bare kunne si kundebehandler hvis jeg ville snakke med ET MENNESKE, men gud hjelpe meg, jeg ble faktisk sittende og rope "kundebehandler" (til slutt som desperate gutturale skrik) mens dama fortsatte å ramse opp hva som kunne være årsaken til at jeg ikke kom meg på nett.

Godt modemet atter begynte å samarbeide FØR jeg fikk snakke med noen av kjøtt og blod egentlig, stemmen hadde til slutt begynt å svikte...

Jeg ville bare ha en samtale med noen om problemet, er det for mye forlangt?


#2

malena sa for siden:

Det ble veldig komisk med det sinna-innlegget, og så den signaturen etterpå. :fnise:


#3

Fruktflua sa for siden:

Myrde er et sterkt ord, men jeg forstår godt bruken av ordet når det gjelder Telenor kundeservice. Har lagt den bedriften for hat. :nemlig:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.