Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Hjelp, vi har fått digital boks fra Get

#1

Dixie Diner sa for siden:

Ja, det har vi, og den funker så langt, men ikke alle kanalene! Mannen skal selvsagt se på det når han kommer hjem (han er ute nå) og ellers får vi ringe Get og høre med dem, men siden det er så mange oppegående sjeler her så er det sikkert noen som vet noe sånn at jeg slipper å lure i en time til.

Altså, de fleste kanalene funker, og når jeg trykker meg inn på noen av de vi ikke har tilgang til får jeg jo opp beskjed på skjermen om at vi ikke har tilgang på denne kanalen. Men på noen kanaler får jeg ikke opp beskjed, det bare forblir svart, og dette er kanaler jeg vet vi skal ha tilgang til, så det virker som om noe ikke er koblet riktig. :hmm:


#2

Garbella sa for siden:

Har du restartet boksen og forsøkt en gang til?


#3

Dixie Diner sa for siden:

Nei. :sparke: Men takk for tipset, skal prøve. Nå kommer mannen hvert øyeblikk så han får ta seg av det, jeg tør egentlig ikke nærme meg slike ting i frykt for å ødelegge. :erfaring:


#4

Garbella sa for siden:

Å restarte boksen er det første du får beskjed om fra kundeservice på Get, så det kan være greit å ha forsøkt det først, samt at det er det som skal til i 99 % av tilfellene.

Ikke bare skru den av og på med en gang.. vent 30 sekunder før du skrur på igjen.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.