Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

El-sykkel, transportsykkel

#1

nokon sa for siden:

Vi planlegg å gå til innkjøp av ein laste-elsykkel (sånn med kasse), som i stor grad kan erstatte bilen (som stort sett står parkert, uansett). Vi har allereie ein vanlig tohjuls-elsykkel som mannen bruker daglig.

Med skatteoppgjøret og litt sparepenger, kan vi kjøpe ein sykkel til 50K, viss det «bare er det som er godt nok». Men eg lurer jo litt på kor langt ned i pris vi kan bevege oss, og framleis få ein «god nok» sykkel?

Bruksområde: Småkjøring med snart seksåring som psssasjer til og frå aktiviteter, butikker og gjerne kapasitet til vekeshandel, sykling til og frå avtaler innad i Oslo og heim igjen ( = opp ein del bakkar, vi bur utanfor Ring 3, Oslo nord-øst). Vintersykling. Fart er ikkje vesentlig, i og med at vi har ein rask og lett modell. Komfort, styreegenskaper, lastekapasitet og balanse er viktigare. Vi voksne er store og tunge, så det må vere ein sykkel som tåler ein del vekt.

Tanken er at dersom det fungerer gjennom vinteren, vurderer vi å kvitte oss med heile bilen og gå over til bilkollektiv til ferier og liknande.

Både to- og trehjuling er aktuelt, men det må gå an å prøvekøyre hos forhandler eller liknande før kjøp. Eg tar gjerne i mot innspel på fordeler og ulemper med begge deler.

Så, FP, kva bør vi tenke på? Kva erfaringar har andre her gjort seg når det gjeld lastesykler? Er dei syklane til 50K betre enn dei på Biltema? Og kor dumt eller lurt er det å kjøpe brukt?


#2

Candy Darling sa for siden:

For å svare på det siste: ja, det er verdt å kjøpe dyrt (dyrere). Det er veldig stor kvalitetsforskjell på en til 10 og en til 25. Så avtar nok forskjellene litt etter det, men lastesykler er dyrere igjen.

Jeg ville prøvd Urban Arrow hos EVO. Den sies å ha veldig godt tyngdepunkt, selv om den er tohjuling. Trehjulinger kan jeg ikke noe om.


#3

Candy Darling sa for siden:

Og man kan selvsagt være heldig og få kjøpt brukt, men husk at batteriet er halve prisen (eller i hvert fall 10 K). Jeg hadde ikke kjøpt min brukt, for å si det sånn, den har over 8000 km allerede.


#4

nokon sa for siden:

Urban Arrow er ein av dei som står på lista over sykler vi skal prøve, ja. Eg ser at batteri ligg på mellom 5-9000 for dei som ligg ute på finn nå, i alle fall.

Eg tenker at brukte sykler har såpass mykje kortare levetid enn nye, uansett. Så eg tenker eigentleg likt deg, eg og.


#5

nokon sa for siden:

Nå har eg bestild prøvekjøring hos EVO, i alle fall. Tenker det er ein grei start.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.