Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

100% fornøyd-garanti Nikita

#1

Ine sa for siden:

Må man tilbake til samme udugelige frisør man klipte seg til, eller kan man velge en annen?


#2

Millen sa for siden:

Jeg ville bedt om en annen.


#3

Syrinx sa for siden:

Jeg måtte tilbake til samme. Gikk fra grusom til dritkjip.


#4

Teofelia sa for siden:

Jeg ville sagt fra at jeg ønsket ny klipp hos annen frisør. Hvis de nektet, ville jeg bestilt time hos noen andre og aldri satt mine ben hos Nikita igjen. Å gå tilbake til samme frisør ville jeg ikke gjort. (Siden du sier at vedkommende er udugelig, altså. Jeg har flere ganger gått tilbake til dyktige frisører og bedt om endring. Det er helt uproblematisk.)


#5

Ine sa for siden:

Det er det jeg frykter, skjønner hun det ikke første gangen kan det bli enda verre andre gangen. Bare en måned ca til min faste kommer tilbake fra svangerskapspermisjon.


#6

Ine sa for siden:

Da denne frisøren påstod hun var ferdig trodde jeg hun var ferdig med nakken min..

To uker etter klipp er håret lengre enn når det har gått 6 uker-2 mnd hos min vanlige frisør, som dessverre er i svangerskapspermisjon. Jeg poengterte at jeg vil ha det så kort som mulig før det blir "guttekort", kort i nakken, og luggen og sidene er også helt annerledes og mye lengre enn jeg ba om. På ene siden er håret lengre enn på den andre siden, og jeg har ingen asymmetrisk frisyre opprinnelig. Det er kort og godt en helt utrolig dårlig klipp, den var ille etter klipp, og helt uhåndertlig å style etter 2 uker.

Jeg ringte i går, etter at jeg oppdaget at hun som klippet meg akkurat er gått ut i ferie. Jeg spurte hvordan denne 100%-fornøyd-garantien fungerte. Fikk til svar at det var jo litt dumt at hun som klippet meg var borte i ferie i 3 uker.

Jeg fikk og til svar at: det er jo ikke så lenge til du har time.. (det er 5. august, dagen min faste frisør er tilbake fra svangerskapspermisjon.) Sa at jeg kan ikke gå sånn helt til 5. august. Fikk time hos ei jeg var fornøyd hos forrige gang til uka, de presenterer seg jo ikke verken i telefon eller når man har time, så mente bestemt jeg hadde bestilt time hos denne personen som jeg faktisk var fornøyd med sist, men overraskelsen var stor da jeg fikk time hos hun som klipte så lite for to uker siden. Jeg hadde observert denne frisøren forrige gang jeg ble fornøyd og tenkte med meg selv; denne frisøren skal jeg unngå, verre intetsigende prat skal man lete lenge etter, og det lyser liksom lang veg at hun ikke er oppriktig hyggelig, men bare prater i veg for å prate.

Da jeg kom til time sist stod hun her og avsluttet forrige kunde i kassa, de prater og prater etter at hun har betalt. En annen tar i mot meg, spør hvem jeg er. Vedkommende sier jeg skal klippes av frisøren som avslutter med kunden. Jeg blir stående og se på frisøren som avslutter kunden. Frisøren ser ikke på meg når forrige kunde er gått, men går inne i salongen mens hun sier noe uten at hun ser på meg. Jeg vet jo ikke om det er meg hun snakker til, og hører ikke hva hun sier, så jeg blir stående og se på henne. Hun går lenger inn, sier noe uten å se på meg og jeg spør; er det meg du snakker til. Får til svar; ja her gjør vi flere ting på en gang vettu! Og hun ber meg sette meg i en stol fullt av hår. Jeg poengterer det og hun kommer med kommentaren; "Åhh, er det håååårr der ja..!" Så ræva service. Hadde det ikke vært for at jeg er fornøyd med hun som er daglig leder der som snart kommer tilbake hadde jeg aldri satt min for der igjen.


#7

Millen sa for siden:

Da må du gi beskjed til daglig leder om servicen når hun er tilbake. Dette her er jo ille. Selv hadde jeg nok funnet en annen salong.


#8

Ine sa for siden:

Ja, jeg vet, har lyst å gjøre det. Daglig leder er superhyggelig, og jeg har klipt meg der med noen pauser i ca 8-9 år.

Jeg er vant til å bli møtt med et smil når jeg betaler såpass dyrt for en tjeneste, over 700 kr for klipp. Da jeg ble klippet av hun som jeg ble tålelig fornøyd med forrige gang, (klippen holdt i 4 uker), smilte hun ikke når hun tok i mot meg. Da hun var ferdig holdt hun heller ikke opp et speil så jeg fikk se bak. Og når jeg ringte og spurte om 100%-fornøyd-garantien presenterer de seg ikke, så man vet ikke hvem man prater med, og jeg følte de var sure når de ga meg time. Dette er kanskje småting hver for seg, men det føles litt som at jeg gruer meg til timen til uka, men neimen om jeg betaler over 700 kr for en utrolig dårlig klipp som ser ut som et takras etter 2 uker.

Hun som jeg var tålelig fornøyd til sist spurte om jeg ville ha i stylingen selv. likevel tar hun 100 kr i tillegg til grunnpris på 649 for "form", når jeg styler håret selv..:rolleyes:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.